شناسهٔ خبر: 33531344 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازیگران فیلم تازه استیون اسپیلبرگ اعلام شد

بازیگران فیلم تازه اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، با انتشار اولین تصویر از اقتباس سینمایی اسپیلبرگ از داستان وست‌ساید، مشخص شد آنسل الگورت و راشل زگلر در نقش‌های اصلی تونی و مارتای این اثر موزیکال مشهور بازی می‌کنند.

ریتا مورونو ــ که برنده اسکار برای بازی در نقش آنیتا در اقتباس سینمایی 1961 این اثر بود ــ قرار است برای بازی در نقشی جدید به گروه بپیوندد.

وی قرار است نقش والنتینا را بازی کند که صاحب مغازه گوشه خیابانی است که تونی در آن کار می‌کند. مورنو همچنین به‌عنوان مدیر تولید در این پروژه کار می‌کند.

نقش ریف،‌ سردسته گروه جت‌ها را نامزد جایزه تونی، مایل فایست ایفا می‌کند. دیگر اعضای این گروه ازرا مندز (انیبادیز)، بن کوک (موتپیس)، شین هریسون جونز (اکشن) و پاتریک هیگینز (بیبی جان) می‌باشند.

دیوید آلوارز نقش برناردو، برادر ماریا، سردسته گروه یاغی کوسه‌ها را بازی می‌کند.

دیگر اعضای گروه کوسه‌ها توسط ژولیوس آنتونی رابیو (کویک)، ریکاردو زایاس (چاگو)، جاش آندره ریورا (چینو)، سباستین سرا (برولیو) و کارلوس سانچز فالو (پیپو) هستند.

انتظار نمی‌رود فیلم روایت مجدد نسخه 1961 داستان وست‌ساید باشد، بنابراین شخصیت تازه‌خلق‌شده مورنو شاید تنها شخصیت افزوده‌شده اسپیلبرگ نباشد که در اقتباس او خواهیم دید.

داستان وست‌ساید قرار است در طول کریسمس 2020 اکران شود.

انتهای پیام/*

برچسب‌ها:

نظر شما