شناسهٔ خبر: 33529552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

صاحب‌خبر -

همزمان با هفته جهادکشاورزی، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله جهادکشاورزی در حاشیه نماز جمعه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه چهلمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی "نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله جهادکشاورزی به روایت عکس، پوستر و اینفوگرافی" به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

این نمایشگاه در روز جمعه 24 خرداد ماه در ضلع جنوبی دانشگاه تهران و خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل خیابان 16 آذر تا خیابان قدس برگزار و با استقبال گسترده نمازگزاران همراه شد.

در این نمایشگاه بالغ بر 200 عکس، پوستر و اینفوگرافی در قالب بنر، تخته شاسی، پوستر و استند حاوی اطلاعات آماری، جداول و مستندات فعالیت‌های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی طی چهل سال گذشته به نمازگزاران ارائه شد.

در این نمایشگاه که از صبح روز جمعه تا ساعت 14:30 ادامه داشت معاونت‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی دستاوردهای خدمات، اقدامات و فعالیت‌های خود را در قالب عکس، پوستر، نمودارهای گرافیکی، اینفوگرافی و ... به مخاطبین ارائه کرده و کارشناسان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نیز با حضور در محل نمایشگاه، ضمن تشریح و تفسیر مباحث و موضوعات، پاسخگوی سوالات و ابهامات نمازگزاران بودند.

نظر شما