شناسهٔ خبر: 33528923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر جهاد کشاورزی به ایلام سفر می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، از سفر یک‌روزه محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به این استان در روز سه‌شنبه ۲۸ خردادماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سید محمد تراب میری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: وزیر محترم جهاد کشاورزی صبح روز سه‌شنبه با استقبال رسمی استاندار ایلام و مسئولان فرهنگ و اجرایی استان از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه این دومین سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان ایلام طی سال جاری است، یادآور شد: شرکت در همایش استانداران استان‌های زاگرس نشین به میزبانی استان ایلام با محوریت بررسی وضعیت مراتع و جنگل‌کاری در استان‌های حوزه زاگرس و استان ایلام و همچنین شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی استان ازجمله برنامه‌های سفر یک روز وزیر جهاد کشاورزی به استان ایلام است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، با اشاره به اینکه همایش استانداران استان‌های زاگرس نشین به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در مرکز این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش سالی یک‌بار به میزبانی یک از استان‌های حوزه زاگرس با حضور استانداران 11 استان زاگرس نشین برگزار می‌شود.

 

تراب میری، بابیان اینکه کارهای بسیار بزرگی در حوزه کشاورزی، جنگل‌ها و مراتع استان ایلام با حمایت‌های دولت انجام‌شده است، تصریح کرد: در توسعه سامانه‌ها و شبکه‌های مدرن آبیاری برای بهره‌برداری و استفاده بهینه از آب‌، کارهای بسیار بزرگی در استان انجام‌شده و امروز استان ایلام در بخش دانه روغنی کلزا از استان‌های پیشرو است.

 

 

نظر شما