شناسهٔ خبر: 33528334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور ۹ تیم ورزشی طبس‌ در لیگ‌های برتر کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گلشن از آمادگی ۹ تیم برای حضور در لیگ‌های دسته‌جات و برتر کشور خبر داد و گفت: حمایت همه‌جانبه مسؤولان و خیران‌ می‌تواند زمینه معرفی پدیده‌های سرآمد ورزشی را در کشور فراهم نماید.

صاحب‌خبر -

حسین قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در طبس اظهار داشت: پتانسیل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، استعدادهای بالقوه و توانمندی‌های بی‌نظیر سرمایه انسانی موجود در شهرستان طبس نیازمند حمایت‌های معنوی و مالی دوچندان مسؤولان استانی است.

وی افزود: در سال جاری ۹ تیم ورزشی شهرستان طبس‌گلشن در لیگ‌های برتر کشور حضور فعال دارند.

رئیس اداره ورزش شهرستان طبس تصریح کرد: تیم هندبال زغال‌سنگ طبس به نمایندگی از خراسان‌جنوبی برای نخستین بار با اقتدار از لیگ دسته یک به لیگ برتر ایران صعود کرد و امید می‌رود در رقابت‌ با قطب‌های هندبال کشور شگفتی‌ساز شود.

قدیمی یادآور شد: تیم رول‌بال طبس پس از درخشش خیره‌کننده‌ در رقابت‌های لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر کشور خود را برای رویارویی با برترین‌های ایران آماده می‌کند.

وی از قهرمانی تیم‌های فوتسال رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: رایزنی‌های لازم برای حضور فوتسال طبس در لیگ‌های دسته‌جات و برتر کشور در حال انجام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گلشن افزود: مقدمات حضور تیم راگبی بانوان و ساحلی آقایان طبس در لیگ‌های دسته‌جات کشور فراهم شده و مربیان و دست‌اندرکاران نیز درصدد فراهم‌کردن اردوهای آمادگی تیم هستند.

قدیمی با اشاره به تیم‌های قوی رشته‌های والیبال و فوتسال ساحلی شهرستان طبس‌گلشن تأکید کرد: وجود زمین‌های ساحلی و ورزشکاران سرآمد در این رشته‌های ورزشی؛ رایزنی‌های لازم برای جذب اسپانسر و پشتیبانی‌های خیران ورزش‌یار از‌ حضور تیم‌ها در لیگ‌های دستجات آزاد در حال انجام است.

وی از درخشش کاراته‌کاهای شهرستان طبس‌گلشن در مسابقات قهرمانی ملی و بین‌المللی بانوان خبر داد و افزود: در صورت حمایت و پشتیبانی مؤثر این ورزشکاران می‌توانند به‌عنوان نماینده‌های خراسان‌جنوبی در رقابت‌های مختلف لیگ‌های کشوری حضور فعال و پویا داشته و افتخارآفرینی نمایند.

انتهای پیام/69014/ج

برچسب‌ها:

نظر شما