شناسهٔ خبر: 33527013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجازه پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان حشمتیه سبزوار فراهم شد

سبزوار- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با کسب مجوزهای لازم اجازه پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه این شهرستان فراهم شد.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد نعمت شاهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با دریافت مجوز کد آی. پی. دی در ماه جاری صلاحیت پذیرش توریست سلامت و جواز پذیرش بیماران خارجی را دریافت کرد.
وی اضافه کرد: از این پس در قالب واحد پذیرش بیماران بین الملل به گردشگران خدماتی در زمینه درمان بیماری‌های قلب و عروق، جراحی‌های چشم، گوش، حلق و بینی ارائه می‌شود و همچنین سایتی با زبان انگلیسی در بیمارستان حشمتیه سبزوار راه اندازی شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بهره مندی از پزشکان و جراحان فوق تخصص در سبزوار و موقعیت جغرافیایی مناسب آن در مسیر تهران - مشهد و امکانات فرودگاهی و راه آهن این شهر را پس از مشهد به قطب گردشگری سلامت در شرق کشور تبدیل کرده است.
نعمت شاهی افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بخشهای آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، اسکن هسته‌ای، رادیوتراپی، نازایی، شیمی درمانی و بازتوانی قلب پس از مشهد دومین قطب دانشگاهی شرق کشور است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏۱۹۲۲

نظر شما