شناسهٔ خبر: 33526967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حسین‌خانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی را از دست داد

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصطفی حسین‌خانی به علت مصدومیت شدید نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تورج ملک‌محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و پزشک تیم‌های ملی کشتی با بیان این مطلب افزود: حسب درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی آسیب‌دیدگی مصطفی حسین‌خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، جلسه کمیسیون پزشکی در این مورد با حضور متخصصان و فوق متخصصان پزشکی و این کشتی‌گیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و معاینات به عمل آمده کمیسیون به این نتیجه رسید که مصطفی حسین‌خانی دچار پارگی رباط زانو و همچنین آسیب دیدگی شدید از ناحیه مینیسک است که این مورد منجر به قفل شدن پای وی می‌شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به مشخص‌شدن موارد فوق، در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد که حضور مصطفی حسین‌خانی در رقابت‌های انتخابی با سلامتی او منافات داشته و از حضور در این مسابقات معاف هستند.

ملک‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و ادامه درمان و همچینن عمل جراحی پا، با نظر مستقیم حسین‌خانی خواهد بود و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی نظارت بر روند درمانی و حمایت کامل از او را دارد و امیدواریم که این کشتی‌گیر عنوان‌دار کشورمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به میادین بازگردد.

انتهای پیام/

نظر شما