شناسهٔ خبر: 33526942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز رقابت ۱۳۹۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی آموزش و پرورش

نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان ‌جنوبی از آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی با رقابت ۱۳۹۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امروز ۲۷ خرداد، در حاشیه برگزاری مسابقات آوایی دانش‌آموزی در استان، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در ۱۱ رشته از جمله قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام و انشای نماز، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات رشته‌های آوایی پسران از امروز با شرکت ۳۰۰ نفر آغاز شد، افزود: یکی از فعالیت‌های مؤثر که همه ساله در آموزش و پرورش برگزار می‌شود، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط معاونت پرورشی، فرهنگی است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۱۳۹۰ دانش‌آموز دختر و پسر در مرحله استانی که از امروز آغاز شده، به مدت هشت روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ نفر برگزیده شده و به مسابقات کشوری که در اواخر تیرماه و اوایل مردادماه جاری در استان‌های زنجان و مشهد برگزار می‌شود، راه می‌یابند.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما