شناسهٔ خبر: 33526937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«خانم مربی» منتشر شد

روابط عمومی نشر

کتاب «خانم مربی» شامل مجموعه‌ای از خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده درباره مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب به کوشش مرضیه ذاکری منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا در معرفی این کتاب عنوان شده است: این کتاب به مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه تربیت دینی، سبک زندگی خانوادگی صحیح و حفظ ارزش‌های انقلابی را با روایتی از خاطرات شفاهی مربی باسابقه پرورشی در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ تبیین کرده است.

کتاب «خانم مربی» به دنبال انتقال تجربیات تربیتی است و آن را می‌توان "کتاب کار معلمان و مربیان" و "کتاب کار مادران و همسران جوان" قلمداد کرد.

پیش‌تر کتاب‌های «مربای گل محمدی» (خاطرات و تجربیات مربیان پرورشی دهه شصت) و «دختر تبریز» (خاطرات یک معلم، مربی و امدادگر برجسته تبریزی) از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی مدارس انقلاب، از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار» منتشر شده است.

کتاب «خانم مربی» در ۲۷۲ صفحه، با قطع رقعی و قیمت ۳۰هزار تومان به چاپ رسیده است. تهیه این کتاب و سایر کتاب‌های انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار»، از طریق تارنمای عماریار به آدرس www.AmmarYar.ir ، شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ و ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ و فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی سراسر کشور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما