شناسهٔ خبر: 33526858 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

خسروداد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج خسروداد، معاون تولید شرکت زامیاد گفت: در روز‌های اخیر تولید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بیش از ۲۰۰ دستگاه در روز رسیده است.

وی با تاکید بر توانمندی واحد‌های تولید و پشتیبانی زامیاد یادآور شد: فعال سازی ظرفیت‌های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات و همکاری شرکت‌های تامین قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه کرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودرو‌های تجاری افزایش چشمگیری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: تاکید بر داخلی سازی قطعات و محدودیت واردات/ خودروسازان مکلف به انجام تعهدات خود هستند

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن رکورد تولید روزانه این شرکت پس از ۶ سال علیرغم مشکلاتی است که بر سر راه خودروسازان کشور وجود دارد، ولی زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت‌های گذشته خود را استمرار بخشد.

 شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت‌های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور ایفا کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما