شناسهٔ خبر: 33526833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرغ به بازار نمی‌رود

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به دلیل مناسب شدن قیمت مرغ کشتار روز عرضه مرغ منجمد در بازار استان به دلیل متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر در بازار مناسب و به همین دلیل توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام متوقف شده است.

وی اظهار کرد: دلیل فعالیت شرکت پشتیبانی امور دام در بحث توزیع مرغ منجمد در بازار برای تنظیم قیمت اقلام در بازار است و اکنون که قیمت مرغ کشتار روز در بازار تناسب دارد، دیگر نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست.

سلامات در ادامه بیان داشت: زمانی که اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار می‌کنیم، هدف حمایت از خریدار و مصرف کننده است تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم، اما اکنون با توجه به پایین بودن قیمت مرغ، در راستای حمایت از تولیدکننده کار توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان اینکه اکنون قیمت مرغ کشتار روز تقریبا کیلویی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است، افزود: وضعیت ذخایر مرغ منجمد در استان بسیار خوب است و در صورتی که مجددا احساس شود که نیاز به توزیع مرغ منجمد در بازار وجود دارد، به سرعت کار توزیع را آغاز خواهیم کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: اگر بخواهیم نسبت به توزیع مرغ منجمد در بازار اقدام کنیم، تولیدکننده متضرر خواهد شد و به این دلیل توزیع مرغ منجمد در بازار متوقف شده است.

انتهای پیام/گ

کاهش قیمت مرغ در بازار

نظر شما