شناسهٔ خبر: 33526487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز احداث ۳۰ خانه در مناطق سیلزده آهودشت شوش

مسئول جهاد سازندگی بسیج ناحیه مقاومت دزفول از آغاز احداث ۳۰ خانه در مناطق سیلزده آهودشت شوش به همت جهادگران دزفول خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم حکیمی فر، مسئول جهاد سازندگی بسیج ناحیه مقاومت دزفول گفت: هماهنگی‌ها و توافقات لازم برای ساخت ۳۰ خانه در مناطق سیل زده آهودشت صورت گرفته و قرار است با واریز اعتبار از سوی دولت، عملیات احداث آن‌ها آغاز شود.

وی با بیان اینکه محل خانه‌های موردنظر تعیین شده است، اظهار داشت: برای ساخت هر خانه یک گروه جهادی در نظر گرفته شده که امیدواریم با توجه به شرایط سیلزدگان، خانه‌ها هر چه سریع‌تر ساخته و در اختیار آن‌ها قرار گیرند.

حکیمی فر متراژ هرکدام از این واحد‌های مسکونی را ۸۰ متر مربع عنوان و تصریح کرد: این خانه‌ها برای افراد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و سایر مردم سیل زده ساخته می‌شوند و هزینه ساخت آن‌ها بر عهده دولت و با کمک تسهیلات بلاعوض انجام می‌شود.

مسئول جهاد سازندگی بسیج ناحیه مقاومت دزفول افزود: تلاش بر این است که ساخت این خانه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود و بعد از آن منازلی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند نیز توسط نیرو‌های جهادگر ترمیم شوند.

به گفته این مقام مسئول، کمک‌های بسیجیان و نیکوکاران دزفول طی چندین مرحله به سیلزدگان خوزستان اهدا شده است.

انتهای پیام/گ

احداث خانه برای سیل زدگان

برچسب‌ها:

نظر شما