شناسهٔ خبر: 33524496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

رشد ۴۹ درصدی درآمدهای نقدی اطعام نیازمندان در استان قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی مردم در حوزه اطعام نیازمندان ۴۹ درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان قزوین؛ فرزاد فرهادی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان قزوین در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از 5 میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان برای اطعام و افطاری نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان سال گذشته برای اطعام و افطاری نیازمندان 5 میلیارد و ۳۱ میلیون تومان بوده و بررسی این دو رقم حکایت از رشد ۴۹ درصدی کمک‌های نقدی مردم نیکوکار در حوزه اطعام نیازمندان دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی قزوين اضافه کرد: این کمک‌ها در قالب غذای گرم و مواد غذایی خام به سرعت میان نیازمندان توزیع شده که در برخی موارد خیران برای توزیع این اقلام، امدادگران را همراهی کرده‌اند.

فرهادی اظهار کرد: لازم است از همکاری و تعامل دفتر آستان قدس رضوی در استان، هیئت امنای مساجد، مراکز نیکوکاری و همه خیران نیز تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه با همیاری آنها توانسته‌ایم در خدمت به نیازمندان گام‌هایی را برداریم.

وی تصریح کرد: اگر در استان قزوین بیش از 2 میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شده، این اقدام نیز حاصل همکاری هیئت امنای مساجد و مراکز نیکوکاری بوده است؛ چراکه کمیته امداد بر واگذاری کارها به مردم تأکید دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین عنوان کرد: مبالغ فطریه جمع‌آوری شده در هر روستا توسط معتمدان محلی همان روستا و در مساجد نیز مبالغ فطریه با نظارت هیئت امنای مساجد میان نیازمندان همان محله توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی قزوين یادآورشد: کار انفاق و نیکوکاری باید توسط مردم و با رعایت جهات شرعی انجام شود. از این رو کمیته امداد تلاش می‌کند تا با مشارکت هرچه بیشتر مردم این دستور الهی را در سطح جامعه اجرایی کند.

انتهای پیام/4103/4062/

نظر شما