شناسهٔ خبر: 33524207 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در آيين ديدار فيلم «کارت پرواز» مطرح شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- آيين ديدار و اکران خصوصي فيلم سينمايي «کارت پرواز» شب گذشته 25 خرداد ماه در پرديس سينمايي چارسو با حضور کارگردان، تهيه‌کننده، ‌بازيگران و عوامل فيلم و با همراهي جمع زيادي از اهالي سينما و هنرمندان برگزار شد.
به گزارش آريا، پيش از نمايش فيلم، مهدي رحماني کارگردان فيلم سينمايي «کارت پرواز» ضمن خوشامدگويي و تشکر از حضور مهماناني که در اين مراسم حضور داشتند، درباره حمايت از سينماي مستقل گفت: به نظر من سينماي مستقل نياز به حمايت ندارد چون کساني که علاقه‌مند به فيلم‌هاي مستقل هستند، اين آثار را پيدا مي‌کنند و مي‌بينند، همانطور که ما فيلم‌هاي مستقل دوردست دنيا را مي‌بينيم.
وي ادامه داد: سينماي مستقل در حال حاضر نياز به يک همبستگي دارد که در مقابل چرخه بزرگ سينماي بدنه که با سرعت در حال پيشروي است، مقاومت کند. من مشکلي با سينماي بدنه ندارم، تنها مشکلم با بزرگ و بزرگ‌تر شدن آن است که به مرور شبيه به يک بهمن شده و روي سرمان مي‌ريزد و تنها راهي که براي ادامه حيات سينماي مستقل وجود دارد، شکل‌گيري اين همبستگي است تا ما هم بتوانيم قدرت بگيريم، حرفمان را بزنيم، کارمان را انجام دهيم و حضور داشته باشيم، چرا که فکر نمي‌کنم وجود ما و فيلمسازي‌مان به غير از خودمان براي کسي اهميتي داشته باشد.
در ادامه بهمن کاميار تهيه‌کننده فيلم «کارت پرواز» ضمن خوشامدگويي به حضار ضمن اشاره به اينکه بزرگاني در جمع هستند که اگر بخواهد نام ببرد بسيار زمان‌بر خواهد شد، گفت: فيلم «کارت پرواز» بعد از 3 سال و پشت سر گذاشتن اتفاقاتي که رخ داد و مانع اکران فيلم شد، بالاخره با همکاري دوستان گروه هنر و تجربه براي مخاطب اصلي خودش در اين گروه اکران مي‌شود.
وي افزود: اميدوارم دوستاني که در اينجا حضور دارند اگر فيلم را دوست داشتند حتما به ديگران هم توصيه کنند که اين فيلم را ببينند، چون هدف اصلي همين است که مخاطب اصلي يک فيلم آن را ببيند. از گروه فيلم «کارت پرواز» که يک گروه خيلي صميمي بوديم در زمان ساخت فيلم و در راس همه از مهدي رحماني خيلي تشکر مي‌کنم که موجب شدند «کارت پرواز» به کارنامه کاري من اضافه شود، من به اين فيلم افتخار مي‌کنم.
در پايان مهدي رحماني از حضار خواست هر کس فيلم را دوست داشت و علاقه‌مند بود که نظرش را درباره فيلم بگويد، يک ويدئوي يک دقيقه‌اي از نظراتش را به دست عوامل فيلم برساند تا در اختيار مخاطبان قرار بدهند.
جعفر صانعي مقدم مدير گروه هنر و تجربه، محمدعلي نجفي، اصغر رفيعي جم، شيرين يزدانبخش، پرويز شهبازي، حبيب رضايي، سروش صحت، منوچهر زنده دل، مهدي رجبي، پدرام اکبري، صادق بهروز، طاها ذاکر ، محسن عبدالوهاب ، محمد رسولي، پناه برخدا رضايي، سپيده عبدالوهاب، عباس اميني، اميد صالحي، آرش فلاحت پيشه، ندا جبرئيلي، منصور شهبازي، علي علايي، طلا معتضدي، محمد اطبايي، افشين هاشمي، سميرا اعلايي، سهيل مستجابيان، بابک ميرزاخاني، سهيلا گلستاني، ويدا روشني، بهرنگ علوي، آناهيتا افشار، گلاره عباسي، نگين معتضدي، فرشته حسيني، ليلا ارجمند، فتانه ملک‌محمدي، نهال دشتي، اکتاي براهني، آمنه اربابون، کامران سحرخيز، محمدرضا مقدسيان، پوريا ذوالفقاري، محمد احمدي، شهرام شاه‌حسيني، شادي کرمرودي، امير اثباتي، شاهرخ دولکو، آتوسا قلمفرسايي، سهيل مستجابيان، امير مهران، امير عربي، محسن دارسنج، ليلا نقدپري، مجيد برزگر، عليرضا معتمدي، طهورا ابوالقاسمي، نغمه دانش، سحر عصرآزاد، غزاله سلطاني، علي باقري، يسنا ميرطهماسب، زکيه بهبهاني، ريحانه پارسا و مژگان صابري از جمله مهمانان آيين ديدار و اکران خصوصي فيلم سينمايي کارت پرواز به کارگرداني مهدي رحماني و تهيه‌کنندگي بهمن کاميار بودند.
فيلم سينمايي «کارت پرواز» از اول تيرماه سال جاري در گروه سينمايي هنر و تجربه آغاز مي شود.


نظر شما