شناسهٔ خبر: 33523806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ناراحتی از رفتار از مسئولان تراکتورسازی؛

سربازان ذوب‌آهن 5 مرداد به اصفهان می‌رسند!

3 بازیکن سرباز ذوب آهن که آخرین روزهای حضورشان در تراکتورسازی را سپری می کنند با دردسر عجیبی مواجه شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکنی هستند که نیم فصل لیگ هفدهم برای گذراندن خدمت سربازی با قرارداد قرضی راهی تراکتورسازی شدند. این 3 بازیکن همزمان با پایان لیگ هجدهم خدمت شان نیز خاتمه پیدا کرده اما بر اساس قوانین جدید نیروهای مسلح این روزها در دوره آموزشی شرکت کرده اند.

قوانین جدید نیروهای مسلح از این موضوع حکایت می کند که بازیکنان سرباز در پایان خدمت خود باید به دوره آموزشی بروند و به همین خاطر اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور نیز چند روزی است به دوره آموزشی رفته اند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که آنها به واسطه قراردادشان با ذوب آهن به این تیم برگردند و از سوی دیگر دوره آموزشی شان در یگان خدمتی خود تا 5 مردادماه به طول می انجامد. با این شرایط این 3 بازیکن در تمرینات پیش فصل ذوب آهن غایب خواهند بود و فقط چند روز مانده به شروع لیگ می توانند به اصفهان بروند.

چنین اتفاقی باعث دلخوری مسئولان ذوب آهن و 3 بازیکن مذکور از مدیران تراکتورسازی شده است. ذوب آهنی ها بر این باورند که اگر مسئولان تراکتورسازی بخواهند در این خصوص همکاری کنند، مشکل آموزشی بازیکنان حل خواهد شد اما چون ذوب آهن راضی به مذاکره برای تمدید قرارداد آنها نشده تراکتورسازان همکاری لازم را در این باره انجام نمی دهند.

این در شرایطی است که باشگاه ذوب آهن نام اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور را در لیست آسیایی خود نیز قرار داده و از سوی دیگر بازگشت دیرهنگام آنها به تمرینات تیم اصفهانی می تواند این نفرات را از نظر بدنی و هماهنگی با تیم عقب بیندازد.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد ودر نهایت 3 بازیکن سرباز ذوب آهن چه زمانی به اصفهان می روند تا در تمرینات این تیم شرکت کنند.

نظر شما