شناسهٔ خبر: 33523766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نواحی صنعتی خراسان شمالی جان می‌گیرند

نمایندگی خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت و نواحی صنعتی خراسان شمالی گفت: نواحی صنعتی در این استان در حال جان گرفتن هستند.

صاحب‌خبر -

سیاوش وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه نواحی صنعتی این استان در گذشته مقرون به صرفه نبودند و سرمایه گذاری چندانی در آن صورت نگرفته بود، افزود: اما با اعطای مشاغل پایدار روستایی و حضور سرمایه گذاران در این نواحی صنعتی، نواحی صنعتی استان در حال جان گرفتن هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت دو ناحیه صنعتی امیرآباد و مهمانک مطلوب شده است، ادامه داد: هم اکنون ۱۸ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی مهمانک و حدود ۱۲ سرمایه گذار در نایحه صنعتی امیرآباد وارد عرصه شده اند.

وحدت اظهار کرد: سرمایه گذاری‌هایی که قرار است انجام شود در حوزه‌هایی همچون فرش، مواد غذایی، تولید مواد شیمیایی و … است.

وی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی بام در اسفراین پرت ترین ناحیه صنعتی در این استان بوده است، تصریح کرد: در این ناحیه صنعتی نیز یک قرار داد سرمایه گذاری منعقد شده است.

این مقام مسئول به ناحیه صنعتی گرمه نیز اشاره کرد و گفت: حدود هشت هکتار از مساحت این ناحیه صنعتی را تبدیل به زون گلخانه‌ای کرده ایم چراکه تعدادی از سرمایه‌گذاران تمایل به امر سرمایه گذاری در حوزه تولیدات گلخانه‌ای در این ناحیه داشته اند.

وی با اشاره به ناحیه صنعتی عباس آباد نیز اظهار کرد: قرار بر این است تا زیرساخت‌های گازرسانی به این ناحیه صنعتی منتقل شود و این ناحیه نیز آماده حضور سرمایه گذاران خواهد شد.


انتهای پیام

نظر شما