شناسهٔ خبر: 33523746 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خیز بلند انتشارات نیستان برای انتشار 400 کتاب صوتی

انتشارات نیستان در مسیر باور به لزوم افزایش مسیرهای مطالعه و تسهیل شیوه‌های کتابخوانی، قصد دارد تا در یک سال آینده 400 کتاب صوتی منتشر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی انتشارات نیستان، امروز دیگر کسی نیست که نامی از کتاب صوتی نشنیده باشد و نشانی از این مدیوم جدید کتابخوانی نگرفته باشد.

کتاب صوتی علاوه بر افزوده‌های هنری و جذابیت‌های شنیداری که بر نسخه کتاب چاپی دارد، یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های مطالعه برای زندگی امروز ماست. ترافیک‌ها، صف‌ها، سفرهای درون شهری و برون‌شهری، انتظارهای ناخواسته، همه فرصت‌های مرده‌ای است که با کتاب صوتی زنده و به بهترین شکل ساخته و استفاده می‌شود.

انتشارات نیستان هم در مسیر باور به لزوم افزایش مسیرهای مطالعه و تسهیل شیوه‌های کتاب‌خوانی و دسترسی به سلائق مختلف، به عرصه تولید کتاب صوتی ورود کرده و تاکنون بیش از ۴۰ عنوان از کتاب‌های محبوب نیستان؛ صوتی شده‌اند.

در این مجموعه آثاری مانند «ماه به روایت آه»، «رفوزه‌ها»، «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» و «حدیث قند» اثر مرحوم ابوالفضل زرویی‌نصرآباد، «ازبه» و «ناصر ارمنی» اثر رضا امیرخانی، «نامیرا»، «غنیمت» و «دشت‌های سوزان» اثر صادق کرمیار، بیش از 10 کتاب از مجموعه «برگزیدگان جایزه ا. هنری»، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان، «هفت روز آخر» اثر محمدرضا بایرامی، «هندوی شیدا» اثر سعید تشکری، «پیاده‌روی در اتوبوس» اثر ساعد باقری، «تاوان کلمات» و «عذاب دوست داشتن» اثر عبدالجبار کاکایی، «پنجشنبه فیروزه‌ای» اثر سارا عرفانی و «دیپلمات‌نامه»، «نفر هفتم»، «من یک لاک پشتم»، «شکوفایی شخصیت و روش‌های آن»، «آخرین شاهدان»، «حاء سین نون»، «به بلندای آن ردا» و... بسیاری دیگر.

در مسیر تولید کتاب‌های صوتی، کتاب نیستان امیدوار است تا یک سال دیگر، این تعداد عنوان را به ۴۰۰ برساند و همه کارهایی که ظرفیت صوتی شدن دارند، تولید و منتشر شوند.

انتهای پیام/4028/

نظر شما