شناسهٔ خبر: 33523572 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات گام بردارند

فخری گفت: کمتر از یک سوم اعتبارات تملک دارای مصوب جذب ادارات شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضع جذب اعتبارات تخصیص‌یافته تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ضمن بیان اینکه اعتبارات تخصیص‌یافته تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان مجموعاً ۳۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان از این میزان تا کنون جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک سوم اعتبارات تملک دارای مصوب جذب ادارات شده است، افزود: ادارات باید تلاش خود را برای جذب این اعتبارات به کار ببندند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات گام بردارند، تاکید کرد: اعتبارات تملک دارایی با دشواری به دست آمده و تخصیص می‌یابد لذا با توجه به تلاش و زحماتی که برای آن کشیده می‌شود مدیران اجرایی باید برای جذب همه آن مبادرت ورزند.

فخری بیان کرد: سه دستگاه اجرایی آب و فاضلاب شهری استان سمنان، راه و شهرسازی استان و راه و شهرسازی شرق استان، دارای مشکلات عدیده برای جذب اعتبارات هستند که باید طی جلساتی مشکلات این ادارات کل نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه عدم جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، تاکید کرد: با مدیران مربوطه برخورد خواهد شد.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی می بایست گزارش اقدامات خود را به حوزه معاونت عمرانی استانداری اعلام کنند تا بتوانیم امار جذب اعتبارات تملک دارایی را داشته باشیم.

انتهای پیام / گ 

جلسه بررسی وضع جذب اعتبارات تخصیص‌یافته تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

نظر شما