شناسهٔ خبر: 33523459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

جوانمرد در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش دانشگاه آزاد:

رویدادهای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد فرهنگی انجام می‌شود

مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی در این دانشگاه با رویکرد فرهنگی و تدوین پیوست فرهنگی متناسب، در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از اداره کل تربیت بدنی، دکتر کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش دانشگاه آزاد، گفت: سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و تربیت بدنی راهگشا بوده و مشکلات اساسی ورزش کشور به ویژه در بخش فرهنگی را مرتفع ساخته، همچنین موجب تحول بزرگی در گام دوم انقلاب شده و می تواند التیامی بر زخم های فرهنگی وارده بر ورزش کشور باشد.

مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیام های تبریک مقام معظم رهبری در ورزش به ویژه پس از کسب مقام اول آسیا توسط تیم ملی کشتی، بر ضرورت و اهمیت نقش این پیام در ایجاد نشاط و شادابی جامعه تأکید کرد و افزود: این موضوع مؤید آن است که ورزش در میدان جنگ نرمی که دشمن طراحی کرده، بهترین ابزار مقابله قلمداد می شود.

وی با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ورزش و همچنین توسعه برند دانشگاه از طریق برگزاری رویدادهای ورزشی، اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده اثرگذار بر اقشار مختلف جامعه می تواند روح پهلوانی، اخلاق مداری و جوانمردی را ارتقا بخشد.

دکتر جوانمرد به اقدامات فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: نامگذاری مسابقات با نام شهدا (به ویژه شهدای مدافع حرم)، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در مقبره شهدای گمنام واحدهای دانشگاهی، بازدید از موزه دفاع مقدس، اجرای ورزش باستانی و پهلوانی در مراسم افتتاحیه رویدادهای ورزشی و همچنین برگزاری کارگاه های فرهنگ و اخلاق حرفه ای در ورزش ازجمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش است. تمام فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد فرهنگی و تدوین پیوست فرهنگی متناسب، در حال انجام است.

نظر شما