شناسهٔ خبر: 33522317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

غلامپور: خوش‌شانس بودم که بورسیه فینا را گرفتم/ خوب شنا نکنیم، از کمپ اخراجمان می‌کنند!

بورسیه شنا ایران در حاشیه تمریناتش در تایلند گفت: همه از ما انتظار دارند تا بهترین نتیجه را بگیریم و باید خوب شنا کنیم تا موفق شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سینا غلامپور بورسیه شنا ایران در تایلند درباره شرایط تمریناتش گفت: روز سه شنبه هفته آینده به سنگاپور می روم تا در مسابقات انتخابی جهان و المپیک شرکت کنم. در ماده های ۱۰۰ متر،۲۰۰ متر و ۵۰ تر آزاد شرکت می کنم.

وی افزد:  همه چیز در تمریناتم خوب پیش رفته و از وضعیت پیشرفت رکوردهایم در تمرینات راضی هستم اما می دانم برای موفقیت باز هم باید تلاش کنم.  اینجا شرایط جوی متفاوت است، گاهی در باران تمرین و مسابقه داشتیم ولی همه چیز تحت نظر مربیانم است.

ملی پوش شنا ایران خاطرنشان کرد: حدود ۵ هفته است که تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر می گذاریم و هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم، شدت تمرین و وزنه ها افزایش پیدا می کند. تمام شناگران با تمام توان تمرین می کنند. هر هفته روزهای شنبه شب جلسه ای داریم و عملکردمان بررسی می شود.

غلامپور گفت: من واقعا خوش شانس هستم که توانستم بورسیه فینا را دریافت کنم و الان به جز کشورم فدراسیون جهانی شنا هم انتظار دارد در مسابقات پیش رو موفق شویم.

بورسیه شنا ایران درباره تفاوت های شنا در ایران در سایر کشورها گفت: در ایران متاسفانه شناگران یک روز خوب تمرین می کنند اما به دلیل سخت افزار محدود گاهی مجبور می شوند ۳ روز استراحت کنند. ولی اینجا هر روز باید خوب شنا کنیم چون اگر خوب شنا نکنیم، مربی ما به فینا گزارش می دهد و ممکن است ما را از کمپ اخراج کنند. اینجا علاوه بر شنا کردن، اصول مربیگری و داوری را هم به ما آموزش می دهند تا در آینده باعث پیشرفت کشورمان شویم.

انتهای پیام/س

نظر شما