شناسهٔ خبر: 33521152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیته امداد بستک خبرداد:

کمک بیش از سه میلیارد تومان خیران به نیازمندان شهرستان بستک

گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شود.

صاحب‌خبر -

« جواد رستمی زاده »،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس بابیان اینکه انفاق و احسان ریشه در فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی دارد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، خیران نیکوکار، احسان و انفاق را سرلوحه کار خود قراردادند و این حمایت‌ها باعث شده که بخش قابل‌توجهی از نیازهای ضروری مددجویان برطرف شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک به مشارکت مردم نیکوکار بستک از آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال در ماه مبارک رمضان بالغ‌بر سه میلیارد و 448 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد که از مجموع این کمک‌ها حدود یک میلیارد و 808 میلیون تومان در قالب زکات فطریه بوده است.

 

 وی بابیان اینکه فلسفه وجودی کمیته امداد بر پایه مشارکت و حمایت‌های مردمی بناشده است بیان کرد: کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان در قالب اطعام و سفره‌های افطاری، نذر و قربانی، صدقات کالا، کمک به ساخت مسکن و زکات فطریه به خانوارهای نیازمند بوده است.

 

رستمی زاده، توسعه طرح اکرام ایتام را یکی دیگر از برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: اکنون 450 فرزند یتیم و غیر یتیم زیرپوشش طرح محسنین قرار دارند و در ماه مبارک رمضان 25 حامی نیکوکار جدید به خانواده خیران این طرح افزوده‌شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک در پایان بابیان اینکه مردم نوع‌دوست بستک می‌توانند با ارسال کد 1 به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳76 حمایت خود را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام کنند، گفت: پس از ارسال پیام، امدادگران کمیته امداد در کمترین زمان با خیران تماس خواهند گرفت تا آن‌ها نیز به جمع حامیان بپیوندند.

 

 

نظر شما