شناسهٔ خبر: 33519131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ایلام در سوگ طلبه جهادی

قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان ایلام با تسلیت درگذشت مرحوم حسین حسین زاده، طلبه جهادی حوزه علمیه استان ایلام، تصریح کرد: این طلبه جهادگر برای خدمت بی منت به صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب سر از پا نمی شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان ایلام، در پیامی، با تسلیت درگذشت مرحوم حسین حسین زاده، طلبه جهادی حوزه علمیه استان ایلام که برای  خاموش کردن آتش مزارع گندم به کمک مردم روستای عباس آباد شهرستان دره شهر رفته بود، تصریح کرد: این طلبه جهادگر برای خدمت بی منت به صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب سر از پا نمی شناخت.

در بخشی از این پیام آمده است: بی شک مجاهدت‌های خالصانه آن جهادگر خستگی ناپذیر همان عمل به وظیفه سنگین ادامه راه شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه در ارائه خدمت بی منت به صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب است که او برای رسیدن به آن سر از پای نمی‌شناخت و عمر کوتاه، اما پر برکت خود را وقف و فدای این راه کرد.

 قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جهادگران شهید، عروج ملکوتی جهادگر آسمانی طلبه حسین حسین زاده را به خانواده آن مجاهد سفر کرده و جامعه جهادگر کشور خصوصا همسنگران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن یاور محرومان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 

نظر شما