شناسهٔ خبر: 33518924 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام‌های وزارت نفت

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام‌های مثبت و ارزنده وزارت نفت در زمینه بهبود کیفیت سوخت توزیعی و کمک به شرایط زیست محیطی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای خطاب به بیژن زنگنه، وزیر نفت از همراهی‌های وزارت نفت در بهبود نسبی کیفیت سوخت و دستاوردهای ارزنده در حوزه محیط زیست قدردانی و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از متن این نامه آمده است: «میزان بنزن و مجموع آروماتیک‎ها در سوخت بنزین در اغلب نمونه‎های گرفته شده از هشت کلانشهر، کیفیت مطلوبی داشته است. مقدار گوگرد نیز در ۱۴۵ نمونه نفت‎گاز از ۳۶۴ نمونه اندازه‎گیری شده پاین‎تر از ۵۰ ppm و مطابق با استاندارد یورو ۴ بوده است.»

کلانتری در بخش دیگری از این نامه عنوان کرده است: «اهتمام و همراهی‎های خالصانه حضرتعالی و همکاران محترم‎تان در یک سال گذشته با این سازمان به‌ویژه در بهبود نسبی کیفیت سوخت، موجب توفیقات و دستاوردهای ارزنده در حوزه محیط زیست کشور شده است. این رخداد نویدبخش به عنوان یکی از ضرورت‎های غیرقابل اجتناب در صیانت و اعتلای محیط زیست کشور خواهد بود.»

مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، چندی پیش صیانت از محیط زیست را ارزش راهبردی و مسئولیت ذاتی مدیریت و کارکنان این شرکت برشمرد و برخی رئوس اقدام‌های زیست‌محیطی این شرکت را اعلام کرد و گفت: رویکرد شرکت ملی نفت ایران در حفاظت محیط زیست به‌عنوان یک ارزش راهبردی نوعی مسئولیت ذاتی است که ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات مدیریت و کارکنان این شرکت دارد.

 

نظر شما