شناسهٔ خبر: 33518800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی؛

امام جمعه ارومیه پیروزی‌های تیم ملی والیبال را تبریک گفت

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی، پیروزی‌های غرورآفرین و قاطعانه تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به میزبانی ارومیه را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیامی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، آمده است: توجهات الهی و نصرت پروردگار متعال در کنار دعای مردم عزیز ایران و نمایش قدرتمندانه و غرورآفرین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در میان حمایت بی نظیر هواداران پرشور و فهیم آذربایجان غربی و شهر ارومیه بار دیگر شهد خوشحالی و شیرینی پیروزی را در کام مردم ایران اسلامی گواراتر کرد.

وی در ادامه این پیام با تبریک این پیروزی‌ها به ملت شریف ایران و آرزوی تداوم پیروزی‌های تیم ملی والیبال، آورده است: از مردم فهیم استان که در جریان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، فرهنگ غنی، زیبایی‌های قومی و شایستگی‌های میزبانی را از خود به نمایش گذاشتند، سپاس و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تدبیر مسئولان فضای بزرگ‌تر و مناسب‌تری برای برگزاری چنین رقابت‌هایی در شهر زیبای ارومیه ایجاد شود.

در این پیام تاکید شده است: این پیروزی‌های ارزشمند نشانگر شایستگی و توانمندی بالای اعضای تیم، کادر فنی و مسؤولان است که جا دارد با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات پیش آمده در برگزاری این رقابت‌ها از تمامی مسؤولان، عوامل انتظامی و امنیتی و همه کسانی که برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها در ارومیه شبانه روز تلاش کردند، قدردانی شایسته ای صورت گیرد.

رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با حضور ایران، روسیه، لهستان و کانادا به میزبانی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که در آن، تیم ملی ایران با سه برد پیاپی زمینه شادی شهروندان ارومیه‌ای را فراهم کرد.

نظر شما