شناسهٔ خبر: 33518211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسکتبال NBA؛ پدر لانزو بال پس از انتقال پسرش از لیکرز به نیواورلینز: پس از این جابجایی، تضمین می‌کنم لس آنجلس لیکرز دیگر هرگز قهرمان NBA نخواهد شد

لاوار بال از اینکه لس آنجلس لیکرز، پسرش لانزو را در ازای ترید آنتونی دیویس به تیم نیواورلینز پلیکانز فرستاده کاملا برآشفته شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پدر جنجالی و پرحاشیه لانزو بال، لاوار بال، پس از آنکه لس آنجلس لیکرز در ازای دریافت آنتونی دیویس، لانزو را به تیم نیواورلینز پلیکانز فرستاد ساکت نماند و شدیدا از تیم لیکرز انتقاد کرد.

به گزارش نیویورک پست، پس از آنکه تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز به عنوان بخشی از معامله بر سر آنتونی دیویس با نیواورلینز پلیکانز، گارد جوان خود یعنی لانزو بال را به این تیم ترید کرد، لاوا بال، پدر لانزو تضمین داد تیم پرافتخار ایالت کالیفرنیا دیگر هرگز رنگ قهرمانی NBA را نخواهد دید. صحبت‌های بال که برای تماشای بازی پسر کوچکتر خود، لاملو، در یک ورزشگاه حضور داشت به صورت زیر است:

این بدترین انتقالی خواهد بود که تیم لس آنجلس لیکرز در دوران حیات خود انجام داده است و آنها هرگز قهرمانی دیگری به دست نخواهند آورد، این را تضمین می‌کنم. آنها از این انتقال پشیمان می‌شوند و من از پشیمانی‌شان لذت خواهم برد. به شما گفته بودم لس آنجلس لیکرز در حال سقوط است، اکنون آنها کاملا از هم پاشیده‌اند اما حداقل پیش از آنکه همه چیز خراب شود پسر من خودش را نجات داد.

لاوار بال در ادامه تاکید کرد که قبلا به مدیران لیکرز گفته بود این تیم تنها به شرطی از روزهای سخت آینده جان سالم بدر خواهد برد که لانزو و دو برادر دیگرش، لی‌انجلو و لاملو را در ترکیب خود داشته باشد:

اگر شما برادران بال را در اختیار داشته باشید، از سقوط نجات خواهید یافت. اما اگر اجازه دهید آنها بروند، روزگارتان تیره و تار خواهد شد!

لاوار بال در پایان گفت که انتقال لانزو به نیواورلینز پلیکانز تاثیری بر روند پیشرفت پسرش نخواهد داشت.

نظر شما