شناسهٔ خبر: 33517218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشکسوت استقلال:شرایط شفر برای استراماچونی تکرار نشود

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم شرایطی که برای «وینفرد شفر» در فصل گذشته پیش آمد برای «آندره آ استراماچونی» تکرار نشود و همه از او در مجموعه استقلال حمایت کنند تا در استقلال موفق شود.

صاحب‌خبر -

«مهدی فنونی زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: درباره حضور آندرآ استراماچونی نظر منفی ندارم و امیدوارم او در استقلال به موفقیت برسد. او سال‌ها در ایتالیا مربیگری کرده و به طور حتم صاحب سبک است و می‌تواند برای استقلال تأثیرات مثبت فنی را به همراه داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: استقلال فصلی دشوار و حساس را پیش رو دارد و همه انتظار دارند ناکامی‌های چند سال اخیر این تیم به پایان رسیده و در لیگ نوزدهم آبی پوشان رنگ موفقیت را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: مدیران استقلال زمان کافی را در اختیار دارند و باید تیمی را تدارک ببینند که مدعی قهرمانی در هر سه جام باشد و بتواند از نام و اعتبار استقلال در مسابقاتی که پیش روست دفاع کند.

فنونی زاده تاکید کرد: تمدید قرارداد بازیکنان که آزاد هستند زیاد طول کشیده و مسئولان این تیم باید هرچه سریع‌تر تفاهم نامه‌های جدیدی را با آنها به امضا برسانند تا شاکله اصلی تیم حفظ شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایطی که برای «وینفرد شفر» در فصل گذشته برای استقلال پیش آمد برای «آندره آ استراماچونی» تکرار نشود و همه از او در مجموعه استقلال حمایت کنند تا بتواند در استقلال موفق شود.

نظر شما