شناسهٔ خبر: 33515137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آزادیخواه تشریح کرد:

دیدار هیئت رئیسه فراکسیون حج مجلس با رئیس بعثه مقام معظم رهبری

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی جلسه دیدار اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون با رؤسای بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به دیدار هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت با رئیس بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج اظهار کرد: در این جلسه ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب به ریاست بعثه مقام، گزارشی از اقدامات و همراهی‌های فراکسیون با سازمان حج و اوقاف به وی ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه فراکسیون حج و زیارت مجلس همواره سعی کرده رابطی میان سازمان حج و نمایندگان مجلس باشد و خلأهای این میان را برطرف کند، تصریح کرد: در سال بعد از فاجعه منا و تعطیلی حج، فراکسیون توانست به سازمان حج در اصلاح فضا کمک کند.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج هم در این جلسه گزارشی از شرایط سیاسی ما با سعودی‌ها ارائه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای رشیدیان رئیس سازمان حج هم در این دیدار فرآیند حج را کاملاً هماهنگ عنوان کرد و گفت که بیمه، اسکان، ترابری، تغذیه و دیگر مسائل زوار و کاروان‌ها به موقع انجام شده و مشکلی از این جهت نداریم.

آزادیخواه درباره برگزاری حج عمره مفرده تأکید کرد: اکنون برنامه‌ای برای برگزاری حج عمره نداریم و اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، اما سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران این است که اگر شرایط مقتضی باشد، علاقمند به برگزاری عمره هستیم.

انتهای پیام/4034/

نظر شما