شناسهٔ خبر: 33514955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

يمن: سلاحی داريم که هيچ کشوری در منطقه عربی ندارد / اگر مجبور شویم ، از آن استفاده خواهیم کرد

المیادین

یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی يمن سلاح جدیدی در اختیار دارند که هيچ کشوري در منطقه عربی از آن برخوردار نيست و اگر رزمندگان یمنی مجبور شوند، از آن استفاده خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر اطلاع رسانی یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی يمن سلاح جدیدی در اختیار دارند که هيچ کشوري در منطقه عربی از آن برخوردار نيست و اگر رزمندگان یمنی مجبور شوند، از آن استفاده خواهند کرد. یکی از ویژگی های اين سلاح برد بلند آن است.

«ضیف الله الشامی» در خصوص "معادله فرودگاه در برابر فرودگاه" که ارتش و کمیته های مردمی یمن مطرح و آن را عملیاتی کرده اند‎، گفت: این معادله پس از آن مطرح شد که همه امتیازاتی که در چارچوب رایزنی ها و بررسی ها از ژنو یک گرفته تا ژنو دو و کویت يک و کویت دو و توافقنامه های سوئد داده شد به نتیجه نرسید. هر قدر که ما به امنیت و صلح در منطقه و در یمن بیشتر علاقه از خودمان نشان دادیم و گفتیم امنیت یمن به معنای امنیت بقیه منطقه است، بر لجاجت و تکبر و زورگویی کشورهای متجاوز و تعمد در ارتکاب جنایت و تنگ تر کردن عرصه بر ملت یمن و تشدید محاصره آن و جنگ سیاسی و انسانی و نظامی و جنگ در عرصه های دیگر با ملت یمن افزوده شد.

وی تأکید کرد: این کشورهای متجاوز همواره تلاش می کنند از یمنی ها امتیازات بیشتر و بیشتری بگیرند تا کرامت و سرزمین و عزت خودشان را بفروشند و تسلیم شوند اما چنین چیزی محال است محقق شود و ملت یمن چنین کاری نخواهد کرد.

.......................
پایان پیام/ 101

نظر شما