شناسهٔ خبر: 33514789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

سیاست، دایموندلیگ را از حدادی گرفت کولاکوویچ عصبانی شد سفر عجیب اروپایی سرپرست تازه کار!

منهای فوتبال

صاحب‌خبر -

سیاست، دایموندلیگ را از حدادی گرفت

احسان حدادی قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا، در مورد غیبتش در دایموندلیگ مراکش گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌»من باید در این رقابت شرکت می‌کردم تا امتیازات لازم را برای حضور در فینال جمع کنم، اما متاسفانه دعوتم نکردند. مدیر برنامه‌هایم اعلام کرد مراکشی‌ها گفتند حدادی را دعوت نمی‌کنیم و به او ویزا هم نخواهیم داد. ورزشکار سوریه‌ای هم به من گفت به او هم ویزا ندادند. نمی‌دانم واقعا علت این کارها در ورزش چیست. پیش از این ۱۰ امتیاز داشتم و می‌توانستم به فینال بروم. اما حالا هیچ چیز مشخص نیست. مرحله بعد هم در لندن برگزار می‌شود و آنجا هم برای ویزا مشکل داریم. من در کورس رقابت با برترین‌های جهان بودم و مسابقه دادن در آمریکا الان فایده‌ای ندارد. همه چیز در دایموند لیگ است.» او افزود:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌»به خاطر تحریم‌ها هیچ اسپانسر خارجی هم از ما حمایت نمی‌کند. من اگر در دایموندلیگ سوم هم می‌شدم حداقل ۲۵ هزار دلار از اسپانسرها می‌توانستم جایزه بگیرم، اما با این شرایط نمی‌شود. متاسفانه در داخل هم حمایتی وجود ندارد. اردوهایی هم که اعزام می‌شویم با هزار و یک مشکل انجام می‌شود.» احسان حدادی تنها دوومیدانی‌کار ایران است که مدال المپیک را در کارنامه دارد. او برای المپیک 2020 هم شانس مدال است ولی به شرط اینکه بگذارند!

    

کولاکوویچ عصبانی شد

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در نشست خبری و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استفاده از ترکیب ثابت موجب فرسودگی تیم خواهد شد یا خیر؟ عنوان داشت:«شما چرا اولین سوال‌تان را به جای تبریک پیروزی  اینگونه می‌پرسید که چرا فقط 6 بازیکن بازی کردند؟ ما بردیم، اما شما از ما سوال می‌کنید چرا با ترکیب ثابت بازی کردیم؟ کریمی، یلی، شریفی و... را هم به بازی فرستادم و 11 بازیکن را در زمین قرار دادم. شما دنبال چه چیزی هستید؟ به نظر من شما می‌توانستید سوالات زیادی در مورد نحوه مربیگری من و برد امشب از من سوال کنید. من هفت بازی را بردم و امیدوار هستیم که به فینال برسیم. شما باید خیلی به این بازیکنان افتخار کنید.» او افزود:«شما می‌توانید من را بکشید و خواهش می‌کنم این کار را بکنید. من برای این کار آماده هستم، اما حق این بازیکنان را بیشتر در نظر بگیرید، چراکه آنها قهرمان‌های واقعی ایران هستند.» تیم ملی والیبال در سه هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال تا پیش از بازی دیشب تنها یک باخت برابر برزیل ثبت کرده است و تا پیش از بازی با روسیه صدرنشین مسابقات بود. همین موضوع باعث شده امیدواری زیادی شکل بگیرد تا پس از چند سال فینال این رقابت‌ها با حضور تیم ایران برگزار شود.

    

سفر عجیب اروپایی سرپرست تازه کار!

بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی به دلیل آنچه گفت‌وگو با لالوویچ در خصوص مسائل روز کشتی عنوان شده راهی زوریخ شده است !این در حالی است که او به عنوان نماینده مجلس مدتی است سرپرست کشتی شده تا انتخابات را برگزار کند و برود. سفر نعمتی به سوییس از مدت‌ها پیش مورد انتقاد بسیاری از اهالی کشتی قرار گرفته بود و این عده معتقد بودند چه لزومی دارد وی که باید به زودی جای خود را به رییس جدید فدراسیون دهد، به چنین سفری برود. مشخص نیست آیا او تخصص و اشراف فنی کافی از وضعیت کشتی ایران و جهان را در این نشست دارد یا خیر؟ گویا نعمتی سفری رفته که بیشتر به رفع خستگی پایان دوره سرپرستی‌اش در فدراسیون شبیه است و دستاوردی برای رییس بعدی نخواهد داشت. شاید هم وی از وزارت چراغ سبز را برای ماندن در فدراسیون و حضور در انتخابات گرفته که اقدام به چنین کاری در این اوضاع اقتصادی کرده! ضمن اینکه او در این سفر همراه بی‌ربط هم دارد!

 

نظر شما