شناسهٔ خبر: 33514664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| آسفالت بلوار «22 بهمن» 1.5 میلیارد تومان می‌خواهد/ نماينده مردم اسدآباد پیگير است

شهردار اسدآباد با بيان اينكه برای آسفالت بلوار 22 بهمن 1.5 میلیارد تومان نیاز است گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس در حال پیگیری لازم برای استفاده از بودجه راهداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مشکلات بلوار 22 بهمن شهر اسدآباد یکی از سوژه‌هایی است که توسط مردم با عنوان « پیاده روی بلوار 22 بهمن 30 ساله بلاتکلیف مانده ، خطر عبور عابر از وسط خیابان سمت دادگاه» در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

شهردار اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بلوار 22 بهمن یکی از معابر عریض، طولانی و مهم شهر اسدآباد به حساب می‌آید اظهار کرد: این معبر که در اصل کمربندی کنار شهر است و محل عبور خودروهای سنگین، همواره به زیرساخت‌های آن آسیب وارد می‌شود.

پیمان سبزه‌ای با بیان اینکه ما در حال خدمات‌رسانی به خودروهای سنگین در این معبر نیز هستیم افزود: در واقع کار راهداری را نیز انجام می‌دهیم اما در این راه کمکی به شهرداری صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تردد ماشین‌های سنگین باعث می‌شود که آسفالت این بلوار در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب شود تصریح کرد: این بلوار بخش کندرو و تندرو دارد که هر یک از وسائل نقلیه به فراخور از محل تعبیه شده عبور می‌کنند.

شهردار اسدآباد ادامه داد: به دنبال این هستیم که این بلوار به عنوان معبر اصلی جاده‌ای به محسوب شود تا راهداری هم در نگهداری آن به شهرداری یاری رساند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه هزینه‌های این بلوار توسط شهرداری پرداخت می‌شود خاطرنشان کرد: یک پل عابر پیاده روبروی بیمارستان امیرالمومنین وجود دارد اما مردم کمتر از آن استفاده می‌کنند و باید نرده‌ای در میانه بلوار برای جلوگیری عبور و مرور عابران پیاده نصب شود.

سبزه‌ای با اشاره به اینکه 1.5 میلیارد تومان برای آسفالت بلوار 22 بهمن نیاز است گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس پیگیری لازم برای استفاده از بودجه راهداری را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه با افتتاح کمربندی اسدآباد کامیون‌ها از بلوار 22 بهمن عبور نمی‌کنند اظهار کرد: 90 درصد این پروژه به اتمام رسیده است و با افتتاح آن مشکلات بلوار 22 بهمن به طور کلی برطرف می‎شود.

انتهای پیام/89033/خ

نظر شما