شناسهٔ خبر: 33514339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به پشتوانه رهبر انقلاب پیروزی بر دشمنان حتمی است/ لزوم اقتدای مسؤولان به مقام معظم رهبری

رئیس کمیته امداد کشور گفت: امروزه به پشتوانه رهنمود‌ه‌های داهیانه مقام معظم رهبری، پیروزی اسلام در برابر مستکبران جهانی حتمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز فتاح شب گذشته در یادواره بزرگداشت شهدای دارلک و سردار شهید مهدی امینی که در حسینیه اعظم علی بن موسی‌الرضا (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: پیروی از دستورات مقام معظم رهبری ضامن پیروزی انقلاب اسلامی در برابر مستکبران جهانی است.

وی ادامه داد: اقتدا به رهبر فرزانه اسلام برای تمام مسؤولان و مدیران کشور واجب بوده و مسؤولان تا زمانی که در تصمیمات خود به مقام معظم رهبری اقتدا کنند، موفق خواهند بود.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به لزوم الگو‌گیری مسؤولان از شهدا، بیان کرد: بدون تردید امثال شهید مهدی امینی‌ها از الگو‌های بارز برای مسؤولان هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در حال حاضر زنده بوده و ناظر بر اعمال و رفتار تمام مردم و مسؤولان هستند.

فتاح با تاکید بر جاودانه بودن راه شهدا، تصریح کرد: نباید از شهدا به‌عنوان شخصیت‌های تاریخی یاد شود، بلکه راه شهدا تا ابد برای مؤمنان جاری و ساری است.

وی یادآور شد: همه ما باید به ارومیه‌ای بودنمان افتخار کنیم زیرا این خاک فرزندان رشیدی را برای تداوم و استواری انقلاب قدیم اسلام کرده است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به مظلومیت شهید مهدی امینی، ادامه داد: متأسفانه سردار شهید مهدی امینی به خوبی برای مردم معرفی نشده و این نشان از مظلومیت سردار شهید مهدی امینی است.

وی افزود: شهید مهدی امینی در کنار تواضع و خداترسی، بسیار نترس و دلیر بود و از وی به‌عنوان شیرغران جبهه‌های حق علیه باطل یاد می‌کردند.

فتاح عنوان کرد: ساده زیستی، رشادت، تحصیلات و نبوغ دانشگاهی و فروتنی شهید مهدی امینی زبانزد عام و خاص بود.

وی با اشاره به دشمنی منافقان با شهید امینی، اظهار کرد: شهید مهدی امینی در برابر سختی‌ها تحمل بسیاری داشت منافقان و کوردلان سعی در بدگویی بر علیه این شهید مظلوم داشتند و وی در برابر تمام هجمه‌ها صبور بود.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: شهید امینی در طول زندگی خود یتیم‌نواز بود و خدمت به محرومان را سرلوحه خود قرار داده بود.

انتهای پیام/۱۰۰۰/ پ/خ

نظر شما