شناسهٔ خبر: 33514253 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خوش‌رزم: حاشیه‌ها این روزها مهم‌تر از متن شده‌اند/ از بازی خودم خنده‌ام می‌گیرد!

بازیگر نقش کاظم دستیار دکتر ماهان در سریال خانواده دکتر ماهان، گفت: این نقش خلاف اغلب کارهایی که بازی کردم منفی نیست و درون‌مایه‌ای طنز دارد.

صاحب‌خبر -

«ارسطو خوش رزم» که این شب‌ها سریال «خانواده دکتر ماهان» را در شبکه دو سیما دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تفاوت نقش کاظم با دیگر کاراکترهایی که بازی کرده است، گفت:  من به غیر از سریال «در میان خاکستر» هیچ وقت نقش مثبت را بازی نکرده‌ام و همیشه کاراکتر منفی داشته‌ام. این نقش‌ها طنز و بامزه نبودند.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که وقتی بازی خودم در سریال را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد. برای من که در زندگی شخصی نیز اصولا جدی هستم، این نقش جذاب است. امیدوارم که مردم هم آن را دوست داشته باشند.

بازیگر نقش کاظم در سریال «خانواده دکتر ماهان»، گفت: وقتی این سریال به شمال رفت، به دلیل کمبود زمان برای تولید، در نوع دکوپاژ پلان سکانس‌های زیادی بود اما خوشبختانه به خاطر تجربه بازیگران، به مشکلی بر نخوردیم و همه چیز به خوبی پیش رفت.
 
وی اظهارداشت: به نظر من برای اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم رسانه‌ها خصوصاً تلویزیون که رسانه ملی ما است، حرف اول را می‌زنند. متاسفانه این روزها نه تنها در فضای رسانه‌ای بلکه در فضای اجتماعی و مجازی نیز بیشتر دنبال حاشیه‌ها و مسائلی با کمترین حد اهمیت هستیم. به موضوعاتی که مهم‌تر باشند مانند محیط زیست، بیماری‌های خاص و... کمتر توجه می‌کنیم.

خوش‌رزم با اشاره به محیط زیست به عنوان محور اصلی سریال «خانواده دکتر ماهان»، اظهارداشت: برخی از مدیران هم درگیر حاشیه‌ها شده‌اند و فکر می‌کنند که مسائلی مانند محیط زیست جذابیت خود را از دست داده‌اند. مسائل از مهم‌ترین سازمان مرتبط شروع می‌شود و بعد به سطوح پایین‌تری در مدیریت می‌رسیم. این صرفاً مشکل محیط زیست و سریال خانواده دکتر ماهان نیست بلکه یک مشکل و معضل اجتماعی است که بیشتر پی‌گیر حاشیه‌ها هستیم و اصل را رها می‌کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع داریم. ما سال‌ها است که شعار حفاظت از محیط زیست را می‌دهیم و کمتر به آن عمل می‌کنیم. امیدوارم که بالاخره این فرهنگ سازی از یک جایی شروع شود و پشت شعارها و تصمیم گیری‌ها اراده‌ای راسخ و مطمئن باشد.

سریال خانواده دکتر ماهان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما