شناسهٔ خبر: 33514125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پورمیرزایی در گفت‌وگو با میزان:

فرقی ندارد من قهرمان شوم یا سیامند/ پیش‌بینی می‌کنم در رقابت‌های جهانی ۴ طلا و ۳ نقره کسب کنیم

خبرگزاری میزان- منصور پورمیرزایی عضو تیم وزنه‌برداری جانبازان معلولان گفت: باعث افتخارم است که به همراه سیامند می‌توانیم پرچم مقدس کشورمان را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز در بیاوریم و فرقی ندارد من طلا بگیرم یا سیامند رحمان.

صاحب‌خبر -

منصور پورمیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود اظهار داشت: از روز گذشته (یکشنبه) سومین مرحله اردو برای اعزام به رقابت‌های جهانی زیر نظر کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان معلولان آغاز شد. خوشبختانه آمادگی‌ام فعلا ۹۵ درصد است و امیدوارم در این فاصله ۲۰ روزه تا شروع مسابقات به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم.

وی در مورد رقابت با سیامند رحمان گفت: در سال‌های اخیر تنها در سال ۲۰۱۳ بود که توانستم با شکست سیامند رحمان صاحب مدال طلای جهان شوم و پس از آن همیشه او بوده که با رکوردشکنی قهرمان شده است. البته این باعث افتخار من است که به همراه سیامند می‌توانیم پرچم مقدس کشورمان را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز در بیاوریم و برایم خیلی فرقی ندارد که من مدال طلا بگیرم یا او. با این که بیشتر اوقات پشت سدی به نام سیامند رحمان ماندم اما در این سال‌ها توانسته‌ام نکات فنی زیادی از او یاد بگیرم.

عضو تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولان در خصوص رقابت‌های جهانی قزاقستان گفت: تمام تلاش ما بر این است که مثل ادوار گذشته، در این دوره هم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم. پیش‌بینی می‌کنم با توجه به آمادگی بچه‌ها و رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌کنیم صاحب سه مدال طلا و چهار نقره شویم. هر چند که مصر، عراق و اردن از جدی‌ترین رقیبان ما محسوب می‌شوند.

پورمیرزایی با اشاره به انگیزه بالای حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در تمرینات تصریح کرد: با توجه به اینکه توکلی در گذشته صاحب مدال طلای المپیک شده و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بوده، وقتی در تمرینات هنگامی دچار اشتباه می‌شویم، او نکات فنی را به ما توصیه می‌کند. شک ندارم که می‌توانیم با حضور توکلی در مسابقات قهرمانی جهان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما