اخبار
صاحبخبر - ارایه بیمه وکالت با همکاری وکلای سراسر کشور بیمه کوثر با همکاری اتحادیه سراسری کانون وکلای ایران نخستین بار خدمات بیمه وکالت را بهصورت تخصصی ارایه میکند.به گزارش روزنامه عصرایرانیان به نقل از روابطعمومیبیمهکوثردر تفاهمنامهای که بین اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران و شرکت بیمه کوثر امضا شد، وکلای این کانون با شرکت بیمه کوثر برای حل مشکلات حقوقی و قضایی همکاری میکنند.طبق این تفاهمنامه که بین رییس شرکت بیمه کوثر و رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا امضا شد بیمه کوثر از ظرفیت علمیفنی و تخصصی وکلای عضو کانون استفاده خواهد کرد. بنا بر این گزارش، بیمه کوثر پوشش بیمهای با عنوان بیمه حامیرا ارایه میکند که بر اساس آن با استفاده از مشاوره حضوری و غیرحضوری با وکلا و کارشناسان رسمیدادگستری در گام اول سعی در کاهش احتمال وقوع مشکلات و دعاوی حقوقی دارد.بر اساس پوشش بیمه حامیدر گام بعدی در صورت بروز مشکلات حقوقی و قضایی این بیمهنامه در پی حل اختلاف با بهترین روش است و بیمهشدگان خود را با مطالعه و بررسی پرونده، میانجیگری، تنظیم لایحه دفاعی برای ارایه به دادگاه و نمایندگی حقوقی و وکالت در مراجع قضایی حمایت میکند.بیمه وکالت تحت عنوان حامیبرای اشخاص حقیقی و همینطور ادارات، سازمانها و شرکتها قابل ارایه است و افراد را در برابر خطرهای حقوقی ایمن میکند. تغییر ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی بانکها استانهای خوزستان و هرمزگان و همچنین ابلاغیه استانداری استانهای گلستان و لرستان بهمنظور صرفهجویی در برق بهویژه در ساعات اوج مصرف و نیز جلوگیری از بروز اختلال در شبکه برقرسانی، ساعت کاری شعب بانک توسعه تعاون در استانهای مذکور تغییر نمود. بر این اساس ساعت ارائه خدمترسانی به مشتریان شعب استان خوزستان طی روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 30/7 الی 13 و روز پنجشنبه از ساعت 30/7 الی 12 میباشد.همچنین کارکنان شعب استانهای هرمزگان و گلستان ساعت خدمترسانی به مشتریان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 13 و روز پنجشنبه از ساعت 7 الی 12 تعیین گردیده است.در همین راستا ساعت کاری شعب استان لرستان جهت خدمترسانی به مشتریان نیز، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 30/13 و پنجشنبه از ساعت 7 الی 30/12 خواهد بود. تاکید مدیران عامل بانک ملت و مخابرات ایران بر تقویت همکاریها مدیرعامل بانک ملت در راس تیمیاز مدیران ارشد این بانک، از شرکت مخابرات ایران، مشتری شعبه میرداماد بازدید و با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت گو کرد.به گزارش روزنامه عصرایرانیان به نقل از روابط عمومیبانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این دیدار با اشاره به تعامل نزدیک بانک ملت و مخابرات، از این شرکت به عنوان یکی از مشتریان ارزنده و شرکای تجاری این بانک نام برد و بر لزوم افزایش تعاملات فی ما بین تاکید کرد.مدیرعامل بانک ملت با اشاره به عملکرد خوب مخابرات در خدمات دهی به مردم در زمینه ارتباطات، اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند با حمایت از فعالیتهای این شرکت بزرگ، در ارتقای سطح ارتباطات و بهبود زیرساختهای مخابراتی کشور نقش موثری ایفا کند.سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با ابراز رضایت از عملکرد بانک ملت در خدمات دهی به این شرکت، از بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ و تاثیرگذار در کشور یاد کرد و خواستار افزایش همکاری طرفین در بخشهای مختلف شد.بر اساس این گزارش، در این دیدار مدیران عامل بانک ملت و شرکت مخابرات ایران بر اجرای هرچه بهتر تفاهم نامههای فیمابین و چگونگی تحکیم روابط تاکید کردند و مقرر شد با تشکیل کمیتههای مشترک نسبت به اجرایی کردن درخواستهای طرفین اقدام کنند.∎
نظر شما