شناسهٔ خبر: 33513742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری استان:

برای خدمت به مردم در کنار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خواهم بود

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای خدمت به مردم در کنار همه مسئولان بخصوص استاندار جدید بویژه در زمینه رونق تولید خواهم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: همه ما در برهه‌های زمانی در مرحله امتحان هستیم و امروز دکتر کلانتری این آزمون و امتحان را شروع می‌کند.

وی اظهار کرد: استان با توجه به فرهیختگی، اصیل و ولایی بودن مردم مشکلی ندارد و وقتی با استان‌های همجوار در زمینه جرایم خشن قیاس می‌کنیم مشکلی نداریم. بنابراین در حوزه خدمت باید بیشتر وقت را بگذاریم. احمدی در مدت کوتاهی که حضور داشت عملیاتی و جهادی پای کار بود.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: من ساکن شیرازم اما محل کارم یاسوج است در سیل ابتدای سال از شیراز به سمت یاسوج در حرکت بودم اما کوه ریزش و جاده مسدود شده بود و گفتند تا یک ماه این مشکل حل نمی‌شود اما با حرکت جهادی مسئولان استان، نمایندگان مجلس و شخص آقای احمدی استاندار با کار جهادی در کمتر از دو هفته این مشکل را رفع کردند و مردم به راحتی از این محور تردد کردند.

مزارعی با اشاره به حساسیت استاندار سابق استان در برخورد با مفاسد تصریح کرد: امروز شخص بزرگواری در این استان به خدمت مشغول می‌شود. از طرف خودم و شورای قضائی با تمام قامت در کنار استاندار جدید برای راهبرد و پیشبرد استان کمک می‌کنیم در زمان آقای احمدی آن چه اختیارم بود برای احمدی کوتاهی نکردم.

وی ادامه داد: امروز حرکت جهادی انقلابی در چله انقلاب با حضور آقای کلانتری را شروع می‌کنیم و اعضای شورای تأمین همدل‌ترین اعضای را در استان خواهید دید. قول می‌دهم در تمام ابعاد خاصه خدمت به مردم در کنار نماینده دولت در استان باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم این استان مستحق بهترین خدمت‌اند، عزیز و قدرشناس هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند جان نثارش می‌کنند.

مزارعی بیان کرد: تقویت نیروی امنیتی و انتظامی استان مد نظر استاندار جدید باشد و اگر می‌خواهید اقتصاد استان حرکت کند و سرمایه‌گذار وارد استان شود تجهیزات لازم را در اختیار نیروی انتظامی و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی قرار دهید و به مقوله امنیت توجه ویژه‌ای داشته باشید. نمایندگان استان بیشتر دست ما را در این زمینه بگیرند.

وی تاکید کرد: برای این مردم دلسوزی کنید و با مردم رفیق شوید. تفکر فراجناحی یکی از اصولی‌ترین کارهایی است که در حوزه کاری یک مدیر باشد که شهادت می‌دهم احمدی در خدمتش به مردم فراجناحی عمل کرد در گذشته این روحیه فراجناحی بوده و در آینده نیز باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به عنوان نماینده دستگاه قضائی تا لحظه‌ای که در استان باشم برای خدمت به مردم در کنار همه مسئولان بخصوص استاندار جدید بویژه در زمینه رونق تولید خواهم بود و ان شاء الله با حضور استاندار جدید انتخابات آرام و بی سر و صدای مجلس را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حسین کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات ۲۱ ماهه علی محمد احمدی، استاندار سابق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما