شناسهٔ خبر: 33512798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت نام ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سامانه ثبت نام کردند و ده هزار نفر از آن‌ها توانستند حافظ جزء سی‌ام قرآن شوند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم گفت: ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سامانه ثبت نام کردند و ده هزار نفر از آن‌ها توانستند حافظ جزء سی‌ام قرآن شوند.

وی  افزود: تربیت و پرورش نسل آینده وظیفه‌ای همگانی است که باید همه با هم در این راه تلاش کنیم و با بهره‌گیری از دستورات الهی و راهنمایی‌های امامان بزرگوار در راه آینده‌سازی بهتر برای کشور گام برداریم.

یزدان‌پناه ﺗﺄکید کرد: مسلمان‌بودن در گرو با قرآن‌زیستن است و زندگی آرام و آینده روشن جز با قرآن‌زیستن میسر نمی‌شود؛ زیرا باید با قرآن زندگی کرد و به دستورات الهی آن عمل نمود تا خداوند نیز مسیر درست هدایت را به ما نشان دهد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: قرآن دریای عظیمی است که همگی نیازمند آن هستیم و بسیار خرسندیم که امروز با همکاری اداره‌ی اوقاف و امور خیریه از هزار دانش‌آموز در سطح استان به شکل هم‌زمان تقدیر به عمل می‌آید که ۴۰۰ نفر در نواحی سه‌گانه و ۶۰۰ نفر در سایر مناطق مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی  گفت: فرزند سالم و صالح، ثمره‌ی انس با قرآن و تربیت درست والدین است که بی‌شک برای چنین افرادی اتفاقات خوبی در آینده رخ می‌دهد و ﻣﻨﺸﺄ خیرات و حسنات برای جامعه می‌شوند و مجموعه‌ی بزرگ آموزش و پرورش همچون گذشته و با تلاش و کوشش بیشتر تمام تلاش خود را برای تربیت فرزندانی انقلابی، باایمان، اخلاق‌مدار و مفید به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

 

فرزند سالم و صالح، ثمره‌ انس با قرآن و تربیت درست والدین است

نظر شما