شناسهٔ خبر: 33511482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 بازديد سرزده آيت‌الله رئيسي از مرکز ارتباطات مردمي قوه قضائيه

رئيس قوه قضائيه به صورت سرزده از مرکز ارتباطات مردمي قوه قضائيه (129) بازديد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله سيدابراهيم رئيسي در اين بازديد ضمن حضور در مرکز مديريت خطوط، از نزديک در جريان روند اتصال خطوط تلفني مردم به کارشناسان حقوقي، ميزان تماس‌هاي تلفني، ميزان معطلي مردم و کيفيت پاسخگويي کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را براي بهبود فرآيندهاي موجود صادر کرد.

رئيس قوه قضائيه همچنين برخي از پيام‌هاي ضبط‌شده مردمي و مشکلات اعلام‌شده از سوي شهروندان را شنيد و مورد ارزيابي قرار داد.

رئيس مرکز ارتباطات مردمي قوه قضائيه نيز در حاشيه اين بازديد، توضيحاتي درباره فعاليت‌هاي مرکز ارائه کرد.همچنين کارشناسان حقوقي و قضات مرکز ارتباطات مردمي قوه قضائيه در جريان اين بازديد، به سوالات آيت‌الله رئيسي پاسخ دادند و به ارائه آماري از فراواني موضوعات مطرح‌شده و دغدغه‌هاي مردم در تماس با مرکز 129 پرداختند.

پوتين:نتايج مقابله با تروريسم در سوريه حاصل تلاش‌هاي ايران و روسيه است

رييس‌جمهور روسيه موفقيت در مقابله با تروريسم در سوريه را حاصل تلاش‌هاي ايران، روسيه و ترکيه مي‌داند.به گزارش ايلنا به نقل از اسپوتنيک، «ولاديمير پوتين» رئيس‌جمهور روسيه در مورد موفقيت‌هاي کسب شده در مقابله با تروريسم گفت: نتايج به دست آمده در مبارزه با تروريسم در سوريه حاصل تلاش‌هاي روسيه، ترکيه و ايران است.رئيس‌جمهور روسيه در ادامه در مورد همکاري ايران و روسيه گفت: روابط ايران و روسيه در ابعاد مختلف در حال گسترش است.

کره شمالي از رويکرد فريبکارانه واشنگتن عليه تهران انتقاد کرد

خبرگزاري رسمي کره شمالي از رويکرد فريبکارانه واشنگتن عليه تهران انتقاد کرد و به نقل از مقامات ايران نوشت که کليد ازسرگيري گفتگوها تغيير در مواضع کاخ سفيد است.به گزارش آنا از يونهاپ، خبرگزاري رسمي کره شمالي، آمريکا را به اتخاذ رويکرد فريبکارانه در قبال ايران متهم کرد و گفت که واشنگتن تنها يک هفته پس از ارائه پيشنهاد گفتگو، يک شرکت ايراني را تحريم کرد.اين خبرگزاري (KCNA) همچنين به نقل از سخنگوي وزارت امور خارجه ايران نوشت که پيشنهاد مذاکره آمريکا واقعي نيست و کليد ازسرگيري گفتگوها تغيير در مواضع کاخ سفيد است.

در پي حادثه درياي عمان؛

ژاپن خواهان ارائه مدارک قابل استناد درباره ادعاهاي آمريکا عليه ايران شد

منابع آگاه از درخواست ژاپن از آمريکا براي ارائه مدارک قابل استناد در مورد احتمال حضور ايران در خادثه درياي عمان شد

به گزارش ايلنا به نقل از کيودو، بر اساس گزارش منابع آگاه، ژاپن از آمريکا خواسته‌ است تا دليل و شواهد مستند و قابل پذيرشي درباره ادعاي حضور ايران در حادثه نفت‌کش‌هاي درياي عمان ارائه دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما