شناسهٔ خبر: 33511370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 حسين زاده:

«آموزش» عنصر جدايي ناپذير فعاليت هاي بانک ملي ايران است

بانک ملي - مديرعامل بانک ملي ايران گفت: آينده و سرنوشت همه ما به آموزش گره خورده است.به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، دکتر محمد رضا حسين زاده در کارگاه آموزشي آينده پژوهي در آموزش سازماني و بيست و ششمين نشست بررسي عملکرد آموزشي بانک با تقدير از همه کساني که در حوزه آموزش کارکنان فعاليت مي کنند، اظهار کرد: بانک ملي ايران از ابتدا براي آموزش و پژوهش ارزش زيادي قائل بوده و آن را به عنصري جدانشدني از فعاليت هاي خود تبديل کرده است.

وي با بيان اين که هيچ کدام از عوامل بانک از آموزش بي نياز نيستند، ادامه داد: موضوعات مرتبط با بانکداري، به روزند و يادگيري مرتب و منظم آنها اجتناب ناپذير است.

مديرعامل بانک ملي ايران گفت: مديران و کارکنان اداره کل آموزش بانک، بايد موضوعات آموزشي مربوط به کارکنان را همواره به روز نگه داشته و از اساتيد دانشگاهي مرتبط براي برگزاري کلاس ها و دوره ها استفاده کنند.

حسين زاده همچنين با اشاره به کتاب خاطرات ماهاتير محمد، گفت: نخست وزير سابق مالزي در آن جا تاکيد کرده که پيشرفت کشورش، مديون آموزش مستمر است.

پايان تيرماه، آخرين مهلت شرکت در قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه بانک مسکن

بانک مسکن - مشتريان براي شرکت در سي‌ونهمين دوره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه تا پايان تيرماه فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب و تکميل موجودي به منظور کسب امتياز بالاتر اقدام کنند.

به گزارش پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، بانک مسکن هر سال با برگزاري قرعه‌کشي بزرگ و کشوري ضمن اعطاي جوايز ارزنده به دارندگان حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز، علاوه بر اينکه از سپرده‌گذاران خود که در پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه به متقاضيان مشارکت مي‌کنند، به نوعي تقدير مي‌کند، سپرده‌گذاران و مشتريان خود را به افتتاح اين نوع از سپرده‌ها که به تامين منابع ارزان قيمت براي بانک مسکن و تسهيل جريان پرداخت تسهيلات خانه‌دار شدن کمک مي‌کند، به اين ترتيب تشويق مي‌کنند.

شکل متعارف قرعه‌کشي‌هاي سالانه بانک مسکن مبتني بر امتياز شماري است و امسال نيز به همين ترتيب عمل مي‌شود. دارندگان حساب‌هاي قرض‌الحسنه تا پايان تير ماه 98 فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب و افزايش موجودي خود براي دريافت امتياز بيشتر به منظور افزايش احتمال برنده شدن در قرعه‌کشي اقدام کنند.

حداقل موجودي براي شرکت در قرعه کشي حساب‌هاي قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در دوره جاري، 50 هزار تومان تعيين شده و بديهي است به منظور شرکت در قرعه کشي، علاوه بر حفظ حداقل موجودي مذکور، طي 3 ماه يا 90 روز متوالي، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودي مذکور در روز قرعه کشي ضروري است.

براي مبالغ 50 هزار تومان و بيشتر، به ازاي هر 10 هزار تومان در هر روز يک امتياز منظور مي شود که دارندگان امتيازهاي بالاتر شانس بيشتري نيز براي برنده شدن در قرعه‌کشي مذکور خواهند داشت.

بانک مسکن 10 کمک هزينه 100 ميليون توماني خريد واحد مسکوني به 10 تن از برندگان پرداخت مي‌کند. همچنين 180 نفر از سپرده‌گذاران حساب‌هاي قرض‌الحسنه به قيد قرعه کمک هزينه خريد خودروي داخلي به ارزش 40 ميليون تومان دريافت خواهند کرد. به 480 نفر از برندگان اين قرعه کشي نيز جايزه 20 ميليون تومان کمک هزينه خريد لوازم خانگي توليد داخلي تعلق مي‌گيرد.

جهش 220 درصدي درآمدهاي غيرمشاع بانک صادرات در ارديبهشت

بانک صادرات - درآمدهاي غيرکارمزدي بانک صادرات ايران در ارديبهشت ماه سال جاري 220 درصد و درآمدهاي مشاع آن 118 رشد کرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، روند سوددهي اين بانک در پي افت قابل توجه زيان سال 97، تلاش براي استفاده بهينه از ابزارها، محصولات و خدمات نوين بانکي و همچنين بهبود قابل توجه سهم سپرده‌هاي ديداري و منابع ارزان قيمت از حجم منابع سپرده‌اي بانک، موجب رشد درآمدهاي مشاع و غيرمشاع اين بانک شده که اين روند در ارديبهشت ماه سال 98 با افزايش قابل توجهي روبرو شده به نحوي که درآمدهاي غيرمشاع بانک در اين ماه 220 درصد و درآمدهاي مشاع 118 درصد جهش داشته است.

درآمدهاي کارمزدي بانک صادرات ايران در ارديبهشت ماه 98 نسبت به ماه مشابه سال قبل نيز16 درصد و درآمدهاي مشاع ناشي از سرمايه‌گذاري و تسهيلات در اين ماه نسبت به ماه مشابه سال 97 نيز 19 درصد رشد نشان مي‌دهد.

تکيه بر محصولات نوين بانکي براي ارائه بهترين خدمات بانکي به توليد داخلي در قالب طرح‌هايي همچون «طرح67»، «همياران سپهر» و «طراوت» در بانک صادرات ايران پيگيري مي‌شود که اين رويکرد در سال 98 با تکيه بر منابع جديد و به کارگيري ظرفيت‌هاي همچون ضمانت‌نامه‌هاي ريالي و خدمات ارزي چشم انداز سودآوري بيشتر را براي اين بانک روشن‌تر کرده است.همچنين در 12ماه منتهي به پايان اسفندماه سال 97، افزايش 137 درصدي سهم بانک از درآمدهاي مشاع و افزايش 31 درصدي درآمدهاي غيرمشاع نيز موجب تقويت اين چشم‌انداز شده است.

با کاهش 79 درصدي زيان بانک صادرات ايران در 12 ماه منتهي به پايان سال 97 نسبت به سال 96، زيان هر سهم بانک صادرات ايران از 205 ريال سال 96 به 44ريال کاهش يافت تا وعده مديرعامل در تحقق سودآوري سال 98 را دست‌يافتني‌تر کند.

بانک گردشگري با تمام قوا در کنار تيم ملي واليبال است

بانک گردشگري- بابک شهيدي مدير روابط عمومي بانک گردشگري ضمن تمجيد از نتايج تيم ملي واليبال در مسابقات ليگ ملتهاي جهان افزود: تيم ايران در اين مسابقات با قدرت ظاهر شده و نتايج آن باعث ايجاد فضاي شور و شعف در بين آحاد جامعه شده است .

به گزارش روابط عمومي بانک گردشگري وي خاطر نشان کرد: اين بانک در طول اين مدت با تمام قوا کنار سرو قامتان تيم ملي واليبال بوده و نهايت تلاش خود را براي ارتقاي جايگاه تيم ملي در اين مسابقات به کار گرفته است.شهيدي ضمن تشکر از حضور پر شور مردم شهر اروميه در حمايت از واليباليست هاي غيور کشور در هفته سوم مسابقات ليگ ملتهاي جهان ، ابراز اميدواري کرد تيم ايران در اين مسابقات به عنوان شايسته و در خور نام ميهن عزيزمان دست يابد.

نظر شما