شناسهٔ خبر: 33511176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس جدید هیات وزنه برداری کرمانشاه مشخص شد

کرمانشاه- ایرنا- مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری کرمانشاه «علیرضا قهرمانی» را به عنوان رئیس جدید این هیات برای چهار سال آینده انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیأت وزنه برداری کرمانشاه امروز (یکشنبه - ۲۷ خرداد) به ریاست خسروی سرپرست فدراسیون و با حضور رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع که ۱۵ عضو آن حضور داشتند، قهرمانی موفق شد با کسب هشت رأی به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شود.

بابک سلیمی دیگر کاندیدای ریاست هیأت وزنه برداری کرمانشاه بود که با کسب هفت رأی از تمدید ریاستش بر این هیأت بازماند.

عبدالحسین غلامی و علیرضا گلناری دیگر کاندیداهای ریاست هیأت وزنه برداری کرمانشاه بودند که پیش از آغاز رأی گیری غلامی از حضور در انتخابات انصراف داد و گناری نیز به نفع سلیمی کنار کشید.

این مجمع قرار بود اوایل اردیبهشت ماه امسال برگزار ششود اما به دلیل به حد نصاب نرسیدم اعضای مجمع به تعویق افتاد.

پیش از این بابک سلیمی به مدت چهار سال ریاست هیأت وزنه برداری کرمانشاه را برعهده داشت.

سالن‌های وزنه برداری را تجهیز می‌کنیم

رئیس جدید هیأت وزنه برداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای این هیأت دارد، گفت: یکی از آنها تجهیز سالن‌های ورزشی این رشته در سراسر استان است تا ورزشکاران ما بتوانند بهتر و راحت تر تمرین کنند.

علیرضا قهرمانی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی استان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان، اجرای برنامه استعدادیابی و تعامل با فدراسیون از دیگر برنامه‌هایی است که از این به بعد با جدیت دنبال می‌شود.

وی در پایان بر استفاده از تجربیات پیشکسوتان وزنه برداری نیز تاکید کرد و گفت: امیدوارم با حمایت اهالی وزنه برداری بتوانیم قدم‌های خوبی برای توسعه هرچه بیشتر این رشته برداریم.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

نظر شما