شناسهٔ خبر: 33510710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار رزمجو: شناورهای آمریکایی همیشه رصد می‌شوند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح استان بوشهر قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، سردار علی رزمجو در نشست با  مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و هفته قوه قضاییه و با بیان اینکه قضات مطابق با موازین شرعی و قانون خدمت می‌کنند اظهار داشت: قضات لباس داوری بر اساس دستور خداوند متعال به تن می‌کند که بخشی از مسئولیت آنان در قالب رسالت انبیاء الهی برای ترویج قسط و عدل در جامعه است.

وی، با بیان اینکه قضات مسئول احقاق حقوق و اقامه حدود الهی در جامعه هستند افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح دارای ویژگی خاصی و منحصر به‌فرد  است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: محور فعالیت این دستگاه در راستای کاهش جرایم است که این مهم در نیروهای مسلح استان بوشهر مشهود است.

سردار رزمجو با بیان اینکه استان بوشهر در منطقه مهم و استراتژیک قرار دارد خاطر نشان کرد: شناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت استان بوشهر پایدار و مستمر است تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی در سازمان قضایی استان بوشهر همواره برگزار می‌شود که نتیجه آن کاهش جرایم در  نیروهای مسلح استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، از اتحاد و انسجام نیروهای مسلح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، اقتدار این نیرو در استان بوشهر دو چندان شده که سبب ارتقاء اشراف و آمادگی عملیاتی آنها در اجرای ماموریت‌ها است.

سردار رزمجو با بیان اینکه نیروهای مسلح استان در دریا، هوا و زمین و نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان اقتدار آفرینی کرده‌اند خاطر نشان کرد: در جریان جنگ تحمیلی 8 ساله، نخستین درگیری با رژیم بعث عراق نیروهای مسلح استان بوشهر بودند که اقتدار این نیروها در ابعاد گوناگون ثبت است.

وی، با اشاره به ثبت 2 قرن مقابله رزمندگان استان بوشهر با استعمار و استکبار تصریح کرد: هیچ قدرتی در جهان تاکنون به جزء جمهوری اسلامی ایران نتوانسته آمریکا را به زانو درآورد که این مهم در 22 دی سال 1394 نیروی دریایی سپاه، متجاوزان آمریکایی را در خلیج فارس به زانو درآورد که نشان از اقتدار و توان نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با اشاره به درگیری مستقیم، رزمندگان بوشهری با آمریکا در خلیج فارس خاطر نشان کرد: شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در مهرماه سال 1366  در مقابله مستقیم با متجاوزان آمریکایی ضربه سنگینی برآنها وارد کردند که در تاریخ ثبت است.

سردار رزمجو با قدردانی از خدمات سیدمحمدرضا بحرالعلـوم، برای رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهرآرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما