شناسهٔ خبر: 33510173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

والنسیا و رم، مشتریان جدی یاسپر سیلسن

سیلسن از بارسلونا می‌رود اما احتمال دارد فوتبالش را در لالیگا ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - والنسیا و رم به جذب یاسپر سیلسن، دروازه بان بارسلونا علاقه مندند.

به گزارش موندو دپورتیوو، سیلسن تصمیمش را گرفته و قصد دارد تحت هر شرایطی در تابستان جاری از بارسلونا جدا شود. او مایل است فوتبالش را به عنوان دروازه بان اول در تیمی سطح بالا در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی ادامه دهد. موضع سیلسن مشخص است و بارسلونا هم قصد ندارد در صورت از راه رسیدن پیشنهادی خوب، مانع از جدایی او شود. با این حال همه ماجرا همین است که بارسا با پیشنهادی کمتر از 30 میلیون یورو حاضر به فروش دروازه بانی در کلاس سیلسن نیست.

در حال حاضر دو باشگاه علاقه جدی‌تری به سیلسن نشان داده‌اند. والنسیا که این روزها خودش را برای تمام کردن کار خرید دنیس سوارز آماده می‌کند، همزمان شرایط جذب سیلسن را هم جویا شده و از آنجا که می‌داند نتو در مستایا ماندنی نیست، قصد دارد سیلسن را به خدمت بگیرد تا خلا دروازه بانی‌اش را به خوبی پر کند. با این حال به نظر نمی‌رسد خفاش‌ها بتوانند 30 میلیون یورو رقم درخواستی بارسا را پرداخت کنند.

دومین مشتری سیلسن رم است. تیمی که فصل پیش آلیسون را به لیورپول فروخت و اولسن سوئدی را به جایش جذب کرد که هرگز در حد و اندازه‌های گلر تیم ملی برزیل ظاهر نشد. رم حالا در پست دروازه بانی احساس ضعف می‌کند و سیلسن را گزینه‌ای مطلوب برای پوشش این نقطه ضعف می‌داند. البته رم سال گذشته هم این دروازه بان هلندی را می‌خواست که نهایتا پیشنهاد جدی نداد. 

نظر شما