شناسهٔ خبر: 33509896 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزارش اختصاصي؛

تیم ملی فوتبال هنرمندان کشورمان چهارم جام جهانی شد

در مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان تیم ملی فوتبال هنرمندان کشورمان در دیدار رده بندی با قبول شکست دو بر یک برابر مجارستان، به مقام چهارم این رقابت ها رسيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از مسکو، در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان ، که به میزبانی روسیه برگزار شد ، تیم ملی فوتبال هنرمندان کشورمان در دیدار رده بندی با قبول شکست دو بر یک برابر مجارستان، به مقام چهارم این رقابت ها بسنده کرد.
روسیه و آرژانتین با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان راه یافتند.
هنرمندان فوتبالیست ایرانی در مرحله گروهی این مسابقات با غلبه بر تیم های آلمان و انگلیس و مساوی بدون گل برابر هلند ، با کسب ۷ امتیاز ، صدرنشین گروه نخست این مسابقات شده بودند و در دیدار نیمه نهایی در برابر روسیه میزبان ، با قبول شکست به مسابقه رده بندی راه یافته بودند.
این مسابقات با حضور۱۶ تیم در مسکو برگزار می شود و تیم فوتبال هنرمندان کشورمان در چهار دوره حضور در این رقابت ها ، سابقه یک بار قهرمانی را در کارنامه خود دارند.
جام جهانی فوتبال هنرمندان در مسکو و راهیابی تیم ایران به دیدار رده بندی هنرمندان فوتبالیست کشورمان در این دیدار به مصاف مجارستان رفته اند.

<div id="video-display-embed-code_3625043"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2452722/3625043?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما