شناسهٔ خبر: 33509894 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رستوران‌های وان در تور لحظه آخری

وان شهری است با اسمی کوتاه اما تاریخی طولانی و پر است از جاذبه های بیشماری همچون طبیعتی زیبا و بکر، تاریخی پر فراز و نشیب ، غذا های محلی خوش عطر و طعم و البته گربه های وان که علاقه ی خاصی به شنا کردن داشته و دارای چشم های آبی زیبایی هستند و شما‌ می توانید با هزینه ی کمی از تورهای گردشگری شهر وان و همه ی جاذبه های این شهر بهرهمند شوید و در این مقاله ما شما را با رستوران ها و جاذبه های غذایی شهر وان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  برای رتبه ی نخست بهترین رستوران های شهر وان در تور لحظه آخری  میتوان به رستوران  آسیا او ایمیکلری که برای نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد اشاره کر‌د که در خیابان مِلِن واقع شده است. در این رستوان نکته ای که توجه همه را به خود جلب میکند وجود زنان و دختران جوانی هستند که از آشپز و سر آشپز گرفته تا سالن کار ها در این رستوران مشغول به کار میباشند و جوی بسیار صمیمی و دوستانه را به شما القا میکنند.  شما در این رستوان میتوانید از غذا های محلی متنوعی  لذت ببرید ، غذاهای مانند پِرده پیلاو و کِلِدوس را به شما پیشنهاد میکنیم که جزء غذاهای اصلی میباشند، در این رستوان خبری از قیمت های زیاد برای غذاهای اصلی نیست و هیچ بشقابی بالا تر از ۱۵ لیر برای شما هزینه ندارد. غذایی به نام کِلِدوش نیز در این رستوان سرو میشود که جزء غذاها ی پرطرفدار و محبوب میباشد، مقدار غذا سرو شده در این رستوران برای یک نفر کافی میباشد و رضایت مندی شما را جلب خوهد کرد اما نکته قابل توجه درباره این رستوران وجود تنها دسر آنها برای پذیرایی یعنی باقلوا در مقداری بسیار کم و با مبلغ زیاد ۵۵ لیر است که در اختیار مهمانان قرار دارد اما پیشنهاد میشود اگر در صرف کردن پول محدودیت دارید از خوردن آن چشم پوشی کنید،  در آخر برخورد دوستانه و محترمانه پرسنل رستوران و غذاهای عالی آن که زیر نظر سرآشپز ییلدیز آماده میشود، این رستوران را در رتبه نخست غذا خوری های شهر وان در تور مسافرتی ترکیه برای شما قرار خواهد داد. 

دومین رستورانی که به شما در تور لحظه آخری  پیشنهاد داده میشود در شهر تاریخی وان ، رستوران کاروانسرا میباشد که در خیابان کومهوریات کادسی قرار  گرفته و آماده پذیرای برای نهار و شام‌ از شما میباشد. اگر به دنبال غذاهای حلال هستید این رستوران میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. در این رستوران برخورد گرم و صمیمانه پرسنل برای شما بسیار جالب خواهد بود و همچنین با انواع کباب های ترکی به طور حتم شگفت زده میشوید در این رستوران از نوشیدنی های الکلی خبری نیست اما در کنار غذای اصلی شما بشقاب های مزه ی متعددی وجود دارد که برای شما هزینه ی اضافه ای نداشته و به هر تعداد که بخواهید میتوانید از این بشقاب ها نوش جان کنید. به عنوان دسر استفاده از مبوه های فصل برای شما میتوان جالب و البته تجربه ی خوشایندی را به همراه داشته باشد. در این رستوران شما میتوانید از غذاهای ترکی/کردی لذت برده از جمله کوزا کوبورگا و کاس باسی و همینطور بشقابی که بسیار شبیه به بوریتو میباشد و سسی همانند سس سالسا. رستوران کاروانسرا در یکی از بازار های شهر وان قرار گرفته است که از پنجره های این رستوران میتوانید زندگی روزمره اهالی این شهر را مشاهده کنید. نتیجه گیری که میتواند کرد این است که این رستوران به همراه خدمه خوب و سرویس دهی عالی و همچنین غذاهای کردی ترکی و کباب های لذیذ و البته حلال میتواند تجربه متفاوتی را از سفر به ترکیه برای شما به ارمغان آورد.  برای مشاهده تورهای ارزان و لحظه اخری بیشتر از سایت سفر باتو دیدن کنید.

و به عنوان گزینه سوم و آخرین رستوران پیشنهادی ما به شما در شهر وان ترکیه باید به رستوران باک هله یوسف کناک اشاره کرد، این رستوران میتواند از شما در وعده های صبحانه و میان وعده ها از شما پذیرایی کند و لازم به ذکر است که این رستوران برای گیاه خواران نیز مناسب میباشد  رستوران باک یوسف در خیابان ایسکله قرار دارد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان واحد نمونه صنفی در کشور ترکیه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

آبشارهای زیبای دودن آنتالیا در تور لحظه آخری

 از لحظه ورود  به این رستوران زرق و برق ظروف و لوازم و مواد خوراکی که بر روی میزها چیده شده است  چشم ها را‌به خود خیره خواهد کرد اگر شما در تور گرشگری وان حضور دارید و یکی از صبحانه های خود را در طول اقامت خود در شهر وان را در این رستوران میل نمیکنید قطعا یکی از خوشمزه ترین  و مفصل ترین صبحانه‌های  زندگیتان را از دست داده اید. زمانی که در حال میل کردن صبحانه خود هستید آقا یوسف مالک این رستوران زیبا قطعا به شما سلامی گرم خواهد کرد. به طور کلی در این مکان شما تجربه ی یک صبحانه مفصل با موادی ارگانیک و تازه و همینطور سرویس دهی بسیار عالی  و با پرسنلی خوش برخورد را تجربه خواهید کرد.

نظر شما