شناسهٔ خبر: 33509821 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

امضای تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و شرکت سرمایه گذاری سرآمد اندوخته سازان

در مراسم راه اندازی اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه در کشور تفاهم نامه همکاری میان دکتر حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه و حسین علیمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سرآمد اندوخته سازان فردا به منظور تبادل تجربیات علمی جهت توسعه همکاری های کاربردی امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این تفاهم‌نامه در پی ایجاد زمینه‌های همکاری و استفاده از توانایی علمی و اجرایی طرفین به منظور ارتقای فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، مطالعاتی و ارائه مشاوره در زمینه دانش بیمه و فناوری‌های نوین است.
دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه پیرامون این تفاهم‌نامه ابراز داشت: فراهم‌نمودن زمینه همکاری طرفین برای تدوین برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی و اجرای آن با کمک‌های مالی طرفین و همچنین همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مرتبط با دانش و فناوری‌های نوین از تعهدات طرفین این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.
حسین علیمی مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری سرآمد، در این مراسم اظهار داشت «پلنت» پذیرای ایده های همه ایده پردازان به ویژه جوانان خلاق کشور در عرصه ارائه خدمات بیمه ای و جلب رضایت حداکثری مشتریان و ذینفعان است.
احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان نیز با بیان این که تحول در صنعت بیمه کشورمان به یک اکوسیستم و مدل کسب و کار جدید نیاز دارد، افزود: شرکت سرمایه گذاری سرآمد به همین منظور تاسیس شد که رسالت اصلی آن، تکمیل زنجیره ارزش در صنعت بیمه است.
وی با تاکید بر این که نرخ رشد صنعت بیمه در مقایسه با سایر صنایع کشورمان بسیار خوب است، اما پتانسیل آن می تواند جهش قابل توجهی ایجاد کند، ادامه داد: یک شرکت بیمه در حال حاضر خدمات مختلفی ارائه می دهد و تنوع این خدمات باعث شده علیرغم تلاش زیاد، رضایت ذینفعان جلب نشود، بنابراین سرآمد تصمیم گرفته با نهادسازی، چرخه ارزش صنعت بیمه را تکمیل کند.

نظر شما