شناسهٔ خبر: 33509600 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

با شرکت بازرگانی سام آسیا آشنا شویم.

عباس علیانی نژاد، مدیرعامل شرکت بازرگانی سام آسیا، از شرکت¬های سرآمد با ده سال سابقه درخشان در امور بازرگانی می-باشد. خدمات اساسی این شرکت در سه زمینه واردات، صادرات، توزیع و ترخیص کالا بوده و محور اصلی در عملکرد شرکت بر پایه محصولات کشاورزی، دانه های روغنی و نهاده-های دامی و تامین خوراک دام و طیور، می-باشد.

صاحب‌خبر -

 

زمینه کاری شرکت بازرگانی سام آسیا چیست؟
عباس علیانی نژاد ، مدیرعامل شرکت بازرگانی سام آسیا، از شرکت­های سرآمد با ده سال سابقه درخشان در امور بازرگانی می­باشد. خدمات اساسی این شرکت در سه زمینه واردات، صادرات، توزیع و ترخیص کالا بوده و محور اصلی در عملکرد شرکت بر پایه محصولات کشاورزی، مانند غلات، برنج و ذرت، دانه های روغنی از جمله کنجد، سویا، کتان، آفتابگردان و کلزا، نهاده­های دامی از قبیل یولاف، سبوس و ارزن، و تامین خوراک دام و طیور، می­باشد. این شرکت با دارا بودن سابقه طولانی و کارآمد در زمینه های کاری خود، در میان کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی توانسته­است شهرت قابل توجهی را کسب نموده و در این راستا مراودات خود با این کشورها را گسترش بخشیده است. همچنین با ‌شرکت­ها، سازمان­ها و کارخانه­های مختلف داخل کشور در رابطه با تأمین نیازهای معاملاتی شرکت ارتباطات مستحکم و مفیدی برقرار کرده است.

با شرکت بازرگانی سام آسیا آشنا شویم.

سوابق کاری مهندس عباس علیانی نژاد، مدیرعامل شرکت چیست؟
مهندس عباس علیانی نژاد، مدیرعامل این شرکت بازرگانی ، یک مدیر بازرگانی متبحر با توانایی کافی در مدیریت شرکت بازرگانی سام آسیا می­باشد. ایشان آشنا به اصول و تکنیک های مدیریتی بوده، و در مدیریت امور بازرگانی، مدیریت امور مالی، روش­های مارکتینگ و بازاریابی و هم چنین اصول تحقیق بازار، تسلط کافی دارد و در انجام این وظیفه مهم، بسیار کارآمد است. ایشان همچنین در رهبری و هدایت تیم بازرگانی، سیاست گذاری و برنامه ریزی اهداف کوتاه مدت و درازمدت شرکت، هماهنگ سازی و سازماندهی واحدهای مختلف شرکت از توانایی­های بالایی برخوردار است. ایشان همچنین در جهت برآوردن خواسته های مخاطبین شرکت و کسب رضایت آنها در ایجاد هماهنگی لازم بین پرسنل شرکت و مشتریان کوشا بوده و توانسته روحیه کاری و رویکرد فعالی را در شرکت ایجاد نماید.

با شرکت بازرگانی سام آسیا آشنا شویم.

سرفصل خدمات شرکت سام آسیا کدامند؟
مدیرعامل شرکت بازرگانی سام آسیا، مهندس عباس علیانی نژاد، سرفصل خدماتی که  توسط شرکت سام آسیا ارائه می­شود، را چنین عنوان کرده است:
- انجام مذاکره با تولید کنندگان و تأمین کنندگان محصولات کشاورزی در داخل کشور
- ایجاد ارتباط با شرکت­های خارجی جهت انجام مذاکره و بستن قرارداد در زمینه خرید و فروش محصولات هدف شرکت سام آسیا
- تهیه و تنظیم قراردادهای خرید و فروش و تمامی مدارک مورد نیاز امور بازرگانی  
- نظارت و کنترل بر چگونگی انجام امور خریدهای شرکت با توجه به آئین­نامه­ها و مقررات معاملات تجاری
- افتتاح اعتبارات لازم جهت حوالجات ارزی
- انجام امور ترخیص کالا با نهایت سرعت و با ارز مبادله ای
- پیگیری دریافت مجوزها و معافیت­های گمرکی برای تولید کنندگان و واردات و صادرات کالاها
- تعهد به انجام خدمات پشتیبانی و پیگیری خواسته­ها و مکاتبات مخاطبین شرکت

با شرکت بازرگانی سام آسیا آشنا شویم.

مهندس عباس علیانی نژاد، مدیرعامل شرکت بازرگانی سام آسیا اهداف کوتاه مدت و استراتژیک شرکت را حول محورهای اصلی واردات، صادرات، توزیع و ترخیص کالا برنامه ریزی نموده و در این راستا ایجاد ارتباط قوی با مخاطبین شرکت را از پایه­های اساسی فعالیت­های شرکت می­داند.
زمینه­های اصلی کار شرکت بازرگانی سام آسیا چیست؟
این شرکت گذشته از آنکه در زمینه واردات، دارای مهارت و تجربه کافی می باشد، در زمینه تحقیقات برای یافتن محصولات با کیفیت در سراسر جهان دارای تبحر است و همچنین با بسیاری از صادر کنندگان و تامین کنندگان کالاهای خارجی ارتباطات مفیدی را بوجود آورده است.
از آنجا که صادرات یکی از منابع مهم درآمد کشور می­باشد، مهندس عباس علیانی نژاد، معتقد است شرکت بازرگانی سام آسیا در زمینه صادرات کالا نیز گامهای موثری برداشته و برای محصولات تولید داخل بازارهایی را در خارج از کشور پیدا کرده است. شرکت در پی آن است که با صادرات هرچه بیشتر محصولات تولید کنندگان داخلی ، در کسب درآمد ایشان تاثیرگذار بوده و به وظیفه خویش در پیشبرد اقتصاد ملی عمل نماید.
 توزیع و ترخیص کالا یکی از معضلات شرکت­های بازرگانی است و دست اندرکاران شرکت بازرگانی سام آسیا به هدایت مهندس عباس علیانی نژاد، در این حوزه کاری، علاوه بر تسلط بر تمامی قوانین و مقررات داخلی و بین المللی دارای آشنایی کامل بر انعقاد قراردادهای توزیع و ترخیص کالا می­باشد. شرکت سام آسیا  تسلط بر این موارد را مرهون سابقه طولانی مدت و کسب تجربه کافی در این زمینه می­باشد.
این شرکت همچنین با بسیاری از شرکت­های سرشناس حمل و نقل دریایی، هوایی، زمینی و ریلی در حوزه آسیا، اروپا و اقیانوسیه در جهت واردات و صادرات همکاری مستقیم دارد.

 

*رپورتاژ آگهی

نظر شما