شناسهٔ خبر: 33509519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

آخرین دستاوردهای فضای مجازی کشور در قم نمایش داده می شود

قم – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال در قم گفت: شرکت‌های معتبر و مهم کشور در حوزه فضای مجازی با حضور در این جشنواره، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز خبر حوزه، سید موسی حسینی کاشانی، روز یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س)، افزود: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه جاری در قم آغاز به‌کار می‌کند که این جشنواره فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نقش خود را به صورت جدی در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی دنبال کرده است، اضافه کرد: بار تمام مباحث فرهنگی فقط بر دوش یک دستگاه و نهاد نیست، چراکه یک مجموعه به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از ارتباط مطلوب این مجموعه با هنرمندان و اصحاب رسانه یاد کرد و گفت: در راستای رفع ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها تلاش می‌کنیم از ظرفیت هنرمندان و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شویم.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در طرح ناظر نیروی انتظامی استان، یک هزار و ۴۰۰ داوطلب مردمی را به‌منظور شناسایی ناهنجاری‌ها جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: اگر بتوانیم در شبکه ناظر از ظرفیت طلاب و بسیجیان نیز استفاده کنیم امکان بررسی جامع قم فراهم می شود.

۷۴۰۴/ ۱۱۷۵ 

نظر شما