شناسهٔ خبر: 33508219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جشنواره کتابخوانی رضوی با ۱۲ عنوان کتاب برگزار می شود

حوزه/ رئیس اداره ترویج کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با ۱۲ عنوان کتاب خبر داد و گفت: این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش یک و نیم برابری علاقه‌مندان را شاهد بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سعید مجیدی، امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با حضور 12 عنوان کتاب در چهار بخش اصلی ازجمله برنامه‌های مهمی بوده که در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه قالب‌های جدیدی در دهه کرامت امسال در کتابخوانی اجرا خواهد شد، افزود: معرفی برخی از کتاب‌ها در قالب کلیپ خواهد بود، همچنین بخش خانواده و کودک و نوجوان نیز ازجمله بخش‌های این مسابقه خواهد بود.

رئیس اداره ترویج کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه تصریح کرد:  از 12 عنوان کتابی که قرار است در جشنواره رضوی استفاده شود حدود هشت عنوان مربوط به انتشارات آستان‌های مقدس است.

وی از افزایش یک و نیم برابری علاقه‌مندان به جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و عنوان کرد: منابع خوبی برای جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در نظر گرفته‌شده است، جشنواره اکنون در حال برگزاری است و مردم هم‌اکنون در حال ثبت‌نام هستند، تقریباً نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر استقبال بیشتر شده است.

مجیدی بیان داشت:  امیدواریم برگزاری برنامه‌ها قدم کوچکی در این مسیر باشد ضمن اینکه مقدمات شادی را فراهم می‌کنیم همچنین امیدواریم بستری برای فرهنگ‌سازی باشد.

رئیس اداره ترویج کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ابراز کرد: از تمام دستگاهی‌های عضو نشست هماهنگی ستاد دهه کرامت درخواست داریم در برگزاری این جشنواره در موضوع اهدای جوایز مساعدت کنند.

وی در پایان بیان کرد: همه برگزیدگان در این جشنواره دوست دارند به مشهد، شیراز و قم بروند که تعداد قابل‌توجهی زیارت اولی‌ها هستند امیدواریم با مساعدت‌هایی که انجام شود بتوانیم این جشنواره را به نحو احسن انجام دهیم.

نظر شما