شناسهٔ خبر: 33508015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی خوزستان خبر داد:

آغاز ساخت و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل زده+ببینید

مدیر کل بهزیستی خوزستان از ساخت و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان و معلولان بهزیستی در مناطق سیل زده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز غلامرضا صدیق راد ظهر امروز در آیین کلنگ زنی ساخت و تعمیر واحدهای  مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در مناطق سیل زده خوزستان که با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و نماینده بنیاد مسکن کشور در منزل یکی از معلولان تحت پوشش بهزیستی در روستای حموله از توابع شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این واحدها  بر اساس تفاهم نامه فی ما بین سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج)  و با مشارکت بنیاد مسکن ساخته و تعمیر می شوند.

او گفت: ۴۰۰ واحد مربوط به مرحله اول این تفاهمنامه می باشد که از این تعداد ۱۰۰ واحد ساخته و  ۳۰۰ واحدمسکونی تعمیر می شود. همچنین در مراحل دوم مابقی منازل مددجویان ساخت و تعمیر خواهد شد.

صدیق راد در پایان بیان کرد: برای ساخت هر واحد مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض هم از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت و بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما