شناسهٔ خبر: 33507648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کهگیلویه و بویراحمد مشکل حاد امنیتی ندارد

رئیس کل دادگستری کهگیلویهرو بویراحمد با تاکید بر اینکه در استان مشکل حاد امنیتی نداریم، گفت: با توجه به اصیل بودن و فرهیخته بودن مردم مشکلات آنچنانی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام غلام رضا مزارعی در آئین معارفه و تکریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انسان‌ها در تمامی برهه‌های زمانی در مرحله آزمون هستند.

وی با بیان اینکه شورای تامین در جزئی ترین مسائل ورود می کنند، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه ارائه خدمت بهتر باید بیشتر وقت را معطوف کنیم تا رضایت پروردگار و مردم به دست بیاوریم.

مزارعی افزود: در سیل اخیر راه شیراز _ یاسوج به دلیل رانش زمین مسدود شد که برخی معتقد بودند بازگشایی آن یک ماه طول می‌کشد که با تلاش مسئولان کمتر از 15 روز بازگشایی به اتمام رسید.

وی گفت: استاندار جدید از تبار لر و آشنا با فرهنگ این دیار است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای راهبری و پیشبرد استان آماده هرگونه همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیر ارشد استان هستیم.

مزارعی خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: همدل‌ترین اعضای شورای تامین را در این استان خواهید دید و قول می‌دهم برای خدمت به مردم نهایت همکاری را داشته باشیم.

وی خواستار تقویت نیروهای انتظامی و امنیتی شد و ادامه داد: سرمایه گذاری و رونق تولید و اقتصاد بدون وجود امنیت امکان پذیر نیست هرچند در شرایط فعلی مشکلی نداریم.

مزارعی بیان کرد: دلسوزی و همراهی با مردم باید مهمترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد زیرا در این مردم اعتماد درست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر فراجناحی مانع توسعه است، خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت علی محمد احمدی واقعا تفکر فراجناحی در استان حاکم بود که امیدوارم این روند در دوران کلانتری ادامه یابد.

مزارعی تاکید کرد: نهیب‌های استاندار نامهربانی نیست بلکه می‌خواهد به روند توسعه رشد دهد.

انتهای پیام/ن

نظر شما