شناسهٔ خبر: 33504065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت چهارخطه کردن محدوده مرزن آباد به دزدبن

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه عوامل چهارخطه کردن این بخش از جاده چالوس به مرحله بیس و آسفالت رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  ساری ، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه عملیات تعریض و بهسازی بخشی از جاده کندوان در محدوده مرزن آباد –دزدبن به مرحله بیس و آسفالت رسیده است ،گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل تاسبتان و شروع سفر‌های تابستانی و وجود ترافیک فراوان در جاده چالوس عملیات تعریض و بهسازی این محور در محدوده مرزن آباد – دزدبن با بکارگیری چند اکیپ راهسازی بصورت همزمان سرعت بیشتری به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محور‌های مازندران نگاه ملی را می‌طلبد ،افزود: یکی دیگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید خود می‌باشد.

وی گفت:عملیات  تعریض و بهسازی بخشی از جاده چالوس(محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان) با اعتباری ۵۰ میلیارد ریال در مدت یکسال از آذرماه امسال با حضور مسئولان آغاز شد و با تامین و تخصیص اعتبار مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار  می گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، افزود: توسعه زیرساخت‌های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روز‌های سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/س
 

چهارخطه  کردن محدوده مرزن آباد به دزدبن به مرحله بیس و آسفالت رسیده است

نظر شما