شناسهٔ خبر: 33504043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستاوردهای نوآورانه بانوان سه استان کشور در مشهد به نمایش درآمد

مشهد- ایرنا- رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه ابتکارات و نوآورانه های بانوان استانهای خراسان رضوی، خوزستان و گلستان با عنوان "سرای خاتون" در مشهد گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

فاطمه دژبرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه در راستای رونق تولید و ترویج زندگی اسلامی و با محورهای هنر و صنایع دستی، پوشاک، بهداشت، سلامت و تغذیه سالم و محصولات فرهنگی در باغ اردوگاه خاتون برپا شده و محصولات زنان کارآفرین را در معرض دید و فروش قرار داده است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه سرای خاتون نتیجه برگزاری جشنواره "نوآوری" است که سال گذشته به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در باغ خاتون مشهد برپا شد و طرحهای ارائه شده در این نمایشگاه توسط گروه ارزیاب این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و بهترین طرحها در آن به نمایش درآمد.

وی گفت: این نمایشگاه به دنبال تحقق اهدافی از جمله ترویج کسب و کار حلال، کمک به فروش دستاوردهای بانوان کارآفرین و رعایت احکام خرید و فروش در بازار است.

دژبرد افزود: غرفه داران می توانند با جذب کارآموز از بین بازدیدکنندگان، پس از پایان نمایشگاه کارگاه های مهارت افزایی در اردوگاه باغ خاتون برگزار کنند.

وی اظهار داشت: دومین جشنواره ملی "فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی" همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) توسط مرکز بانوان آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی گفت: کانون خادمیاران رضوی در سراسر کشور از بانوان کارآفرین حمایت کرده و زمینه حضور آنان در این جشنواره ملی را فراهم می کنند.

نمایشگاه سرای خاتون تا ۶ تیر ماه در باغ اردوگاه خاتون واقع در تقاطع بولوار خیام و بولوار توس مشهد دایر است.

۷۴۸۹ / ‏‬ ۶۰۵۳

برچسب‌ها:

نظر شما